PDA

View Full Version : Muziekhuis Souman wordt GROTER!



Muziekhuis Souman
16 mei 2012, 12:00
Voor alle gitaarliefhebbers: Muziekhuis Souman start per September 2012 aan de nieuwbouw op bedrijvenpark H2O Wezep/Hattemerbroek gelegen aan de A28! Wij zullen jullie zoveel mogelijk via www.gitaarnet.nl op de hoogte proberen te houden!

Ons huidige pand (gelegen aan de Stationsweg 63A te Wezep) wordt te klein (700m2, is te oud, moet eraf, en veel meer redenen om naar een nieuw bedrijfspand te gaan waar wij meer ruimte krijgen om te groeien en voor de regio een grote functie proberen neer te zetten! Niet alleen 'mooie spulletjes' 'lage prijzen' maar bovenal SERVICE & KWALITEIT!!!!

Hopende jullie hiermee even voldoende te hebben geinformeerd. Voor vragen of opmerkingen stuur ons een e-mail of post je bericht!

Voor meer info check onze website www.souman.nl

Met vriendelijke/muzikale groet,
Ard Souman

snaarplukker
16 mei 2012, 12:09
Fffhhhh, fffhhhhh, ik ruik spamm.:soinnocent:

Pepe
16 mei 2012, 12:31
Volgens mij is Souman gewoon een van de sponsors die mede gitaarnet in de lucht houd.

Enniewee, het is goed om te horen tussen al het rampnieuws in dat er nog service winkels zijn waar het goed mee gaat.

Swaag
16 mei 2012, 12:43
Dus een sponsor hoeft zich niet aan de regels te houden?
(en ja, met deze post doe ik dat eigenlijk ook niet) :soinnocent:

marco v
16 mei 2012, 20:19
Ik deel de mening van Pepe.
Het is goed om te lezen dat er eens een winkel niet gaat sluiten, maar juist gaat uitbreiden.
Dan doen ze toch iets goed(of nemen een aanzienlijk risico in deze tijd)
Of dit nu wel of niet tegen de huisregels is(ik kan ze zo snel even niet vinden) laat ik in het midden en juich het alleen maar toe.
Waarschijnlijk heeft het me zelfs geinteresseerd gemaakt in deze winkel en zal ik ze binnenkort eens gaan bezoeken op de nieuwe locatie wanneer het af is.

Napoje
16 mei 2012, 21:51
Ik woon zeker niet in de buurt van lulinmebroek maar wel fijn dat er ook nog zaken zijn die gewoon een winkel hebben ipv een magazijn in duitsland ( of polen waarschijnlijk )

Jedeel
16 mei 2012, 22:17
Dus we hebben spam en NOT-spam afhankelijk of de *spammer* een sponsor is van GN??????? :???:

Tunes
16 mei 2012, 23:02
Waar leg je de grens ? is dan de vraag.
Simpel, gewoon NIEt hoef je ook geen grens te stellen.
En als er dan ook nog iemand is die mede door dit topic interesse krijgt in het bedrijf vind ik dat dus precies waarom dit niet moet kunnen. Maakt meteen duidelijk dat het gewoon reclame is.

Kappe dus, maar GN kennende zullen zie hier niet veel op uit doen (eigen belang).

Mitch
16 mei 2012, 23:47
Nee, sponsors hebben geen uitzonderingspositie. Later is het wel de bedoeling, met een iets andere opzet zoals ook op vele andere fora gebruikelijk is, maar in de huidige opzet nog even niet. De beheerder zal ongetwijfeld contact opnemen met de sponsor om dit te verduidelijken, zoals al eens eerder is gebeurd.
Dit even om degenen die geen negatief vooroordeel hadden uit te leggen hoe het zit. De rest mag verder gaan met complot theorieën fabriceren :listen: