PDA

View Full Version : Hallo allemaal!



D-air
15 mei 2012, 12:38
Hoi allemaal, ik ben Dirk en ben sinds vorige week begonnen met electrisch gitaar spelen. Een lang gekoesterde droom van mij die nu werkelijkheid is geworden. Eigenlijk wou ik als kleine jongen al gitaar spelen maar op één of andere manier is het daar nooit van gekomen. Vreemd genoeg ben ik wel piano gaan spelen en ben ik professioneel in de muziek beland:seriousf: . Ik heb veel muziek gemaakt en geproduceerd en heb de afgelopen 10 jaar als audio engineer gewerkt.

Na redelijke oriëntatie heb ik gekozen voor electrisch gitaar. Puur omdat dit voor mij goed te handelen is in mij studio (guitar Rig), en ik in de late uurtjes rustig kan oefenen zonder iemand tot last te zijn :)

Ik ben nu net bezig met het A,D en E akkoord en heb inmiddels al zure vingers haha.. maar ja, dat hoort erbij. Het gaat lekker en neem er de tijd voor. Ik heb meerdere hobbies waarbij ik op diverse fora ben aangemeld. Uit mijn ervaring helpt een forum enorm bij je ontwikkeling en maak je er uiteindelijk weer nieuwe vrienden bij:strat:

Mijn eerste gitaar is een Washburn X10 en is naar mijn mening tot nu toe een prima oefen gitaar. Goeie tuning en niet al te zwaar om te bespelen. Ik zal mijn smaak nog moeten ontwikkelen dus dat zal vast goed komen.

De komende maanden word het flink oefenen in ieder geval. Ik zal blij zijn als ik eind van het jaar mijn eigen korte rifjes kan opnemen in mijn producties haha.

Rizz
15 mei 2012, 14:00
Hoi en welkom! idd een ietwat vreemde ontwikkeling, ja, maar zo te lezen wel een hele leuke!

Maar.. In Lelystad heeft er toch niemand last van je? zoveel mensen wonen er niet! :D Laatste keer dat ik door het gat reed, zag ik heel veel pastelkleurige huisjes met meer leegstand dan dat er iemand in woonde... ;)

In ieder geval veel plezier hier!

Groeten,

Richie

Duhsjaak
15 mei 2012, 14:08
Hi
Rizz heeft de complimenten voor zijn rekening genomen. Dat scheelt. Hoef ik het niet meer te doen. Toch komt daar behoorlijk wat leuke muziek vandaan, dus het kon slechter.

Rest mij jou, als mede Washburn speler - ik Washburn N2, van harte te verwelkomen.
Veel plezier. Hier en daar, zullen we maar zeggen.
Vriendelijke groet Gus

D-air
15 mei 2012, 15:29
Bedankt heren voor jullie welkom. En inderdaad Richie, 25 jaar geleden was het een behoorlijk gat. Ik zou zeggen kom eens gezellig jammen ;)

Rizz
16 mei 2012, 07:40
Bedankt heren voor jullie welkom. En inderdaad Richie, 25 jaar geleden was het een behoorlijk gat. Ik zou zeggen kom eens gezellig jammen ;)

Ho ho, zo oud ben ik nog niet, 25 jaar geleden speelde ik nog met He-Man poppen, ehh Action-figures. :D 't was 15 jaar geleden.. :seriousf:

Je hebt PM

D-air
16 mei 2012, 14:29
PM-etje terug :P