PDA

View Full Version : Tweed '57 demo van Wampler Pedals met Tele



h.maes
12 mei 2012, 11:16
Tweed '57 demo van Wampler pedals met een Tele. Dit pedaal is vanaf 14 mei beschikbaar.


http://www.youtube.com/watch?v=larMdhqwM-k

bass blom
12 mei 2012, 11:20
hmmlekkerja :p

h.maes
12 mei 2012, 15:46
hmmlekkerja :p

Thanks bro!

rpl
12 mei 2012, 22:24
Ben benieuwd hoe dit klinkt op mijn Tweed deLuxe :D

SBe
12 mei 2012, 23:39
Wampler eigenlijk nog maar onlangs ontdekt en me meteen een plexidrive besteld!
Deze tweed 57 zal ik zeker ook eens testen van zodra hij binnen is, een mooie transparante OD kan er altijd bij.
Volgens vele reviews is de compressor ook zeer goed, ben al een tijdje op zoek naar een goede comp dus die komt ook op m'n lijstje....
En zo blijven we bezig...

h.maes
13 mei 2012, 01:52
Ben benieuwd hoe dit klinkt op mijn Tweed deLuxe :D

Hehehe! LOL.

h.maes
13 mei 2012, 01:55
Wampler eigenlijk nog maar onlangs ontdekt en me meteen een plexidrive besteld!
Deze tweed 57 zal ik zeker ook eens testen van zodra hij binnen is, een mooie transparante OD kan er altijd bij.
Volgens vele reviews is de compressor ook zeer goed, ben al een tijdje op zoek naar een goede comp dus die komt ook op m'n lijstje....
En zo blijven we bezig...

EGO comp is idd top. De Tweed 57 is ook een goede tone shaper aan het einde van je chain. Paisley, Ecstacy (heet nu Euphoria) zijn ook goede transparante ODs.

bass blom
13 mei 2012, 09:45
Ben benieuwd hoe dit klinkt op mijn Tweed deLuxe :D

das dubbelop is eens zo dik, been there, done that, een zvex box of rock op een JTM45..

h.maes
13 mei 2012, 09:49
Ik heb een demo song gemaakt voor de Tweed '57 van Wampler pedals. In deze demo gebruik ik de Tweed '57 op mijn Yamaha A3M acoustic en strat met Suhr ML pickups. Erg veelzijdig pedaal met weer een heel andere kleur dan in de Tele demo. ;)


http://www.youtube.com/watch?v=nIePIqyqZ6s

Einzeln
13 mei 2012, 11:45
Kun je iets meer vertellen over je lijnen die je hebt met de pedalproducenten. Kun je iets van de schijn van spam wegnemen, bedoel ik?

Mitch
13 mei 2012, 11:59
Da's mijn tekst :listen:
Maar inderdaad: ik heb het nog even toegestaan, maar dit zit wel heel erg dicht tegen spam aan te schurken. Als je professioneel betrokken bent bij een product, ook al is het zijdelings, dan kom je in een grijs gebied. Grijs gebied betekent dat het gaat afhangen van het feit of je ook in andere discussie iets bijdraagt, over andere onderwerpen post, etc. etc. Ik zie tot nu toe eigenlijk alleen Wampler video's, dus de balans begint naar de verkeerde kant op door te slaan.

bass blom
13 mei 2012, 12:20
was inderdaad ook wel mijn eerste idee..

h.maes
13 mei 2012, 15:20
Da's mijn tekst :listen:
Maar inderdaad: ik heb het nog even toegestaan, maar dit zit wel heel erg dicht tegen spam aan te schurken. Als je professioneel betrokken bent bij een product, ook al is het zijdelings, dan kom je in een grijs gebied. Grijs gebied betekent dat het gaat afhangen van het feit of je ook in andere discussie iets bijdraagt, over andere onderwerpen post, etc. etc. Ik zie tot nu toe eigenlijk alleen Wampler video's, dus de balans begint naar de verkeerde kant op door te slaan.

Ik maak demos voor meerdere bedrijven, niet alleen Wampler. Mijn belang is het maken van goede demo's die inzicht geven of een pedaal interessant is om aan te schaffen voor iemand. Als je mijn posts bekijkt zie je ook andere demo's en antwoorden op algemene vragen. Ik zit hier iig niet om te spammen maar hoop dat dit een bijdrage levert aan forum leden?

Pepe
13 mei 2012, 15:30
Inzicht en demos zijn leuk. Maar men is bang dat het wat onduidelijk wordt met de belangen op het moment dat je de produkten van de bedrijven waarvoor je werkt gaat adviseren. Dat lijkt me toch niet zo moeilijk?

alfred
13 mei 2012, 15:55
Spam of niet, het zijn wel erg mooie demo's, ook het gitaarspel is prachtig!

h.maes
13 mei 2012, 15:59
Spam of niet, het zijn wel erg mooie demo's, ook het gitaarspel is prachtig!

Thanks Alfred!

h.maes
13 mei 2012, 16:04
Inzicht en demos zijn leuk. Maar men is bang dat het wat onduidelijk wordt met de belangen op het moment dat je de produkten van de bedrijven waarvoor je werkt gaat adviseren. Dat lijkt me toch niet zo moeilijk?

Ik post hier uit persoonlijke naam. Op de website en de Facebook pagina van Wampler heeft het bedrijf alle ruimte voor promotie. Voor zover ik weet is dit het enige Nederlandse forum voor het delen van informatie over pedalen e.d. Het leek me daarom leuk om mijn diverse demo's te delen. Mocht dat als spam worden gezien dan heb ik er geen enkele moeite mee als de post verwijderd wordt.

Pepe
13 mei 2012, 16:19
Nog een keer.
1.Je demo's zijn leuk en een aanwinst. Graag en veel. Demo's worden niet als spam gezien zolang het objectief blijft.

2.In andere topics adviseren van de producten die je demo't en vervolgens verwijzen naar de demo's die je voor producenten maakt is een ander verhaal.

Als je die dingen niet uit elkaar kan houden ben ik geneigd de mod gelijk te geven.

Mitch
13 mei 2012, 16:42
"Uit persoonlijke naam posten" is hier een lastige. Kijk, als ik een Gibson koop en daar een topic over plaats is dat geen probleem. Als ik een Gibson heb getest, er een vergoeding voor krijg en er een filmpje van maak en die hier plaats dan wordt het spam. Tenminste, ik mag hopen dat je voor dit soort moeite enige vorm van vergoeding krijgt, anders ben je te goed voor deze wereld. Ook als ik het topic open als "Leuke gitaar getest" in plaats van met de titel "Koopt allen Gibsons": spam. Ik mag aannemen dat je die fijne nuance goed begrijpt. Deze blijft nu open, maar neem deze informatie even mee in je verdere forumgedrag.
Verder graag on topic, het modereren is voor de moderators.

Einzeln
13 mei 2012, 16:45
Excuse daarvoor.

Dirk_Hendrik
15 mei 2012, 12:24
Harry,
Dank voor je toelichtingen. Ook dank voor je demo's.

Desalniettemin, als ik ook een beetje door je website browse krijg ik sterk de impressie dat het maken van demo's niet geheel is zonder commerciele belangen. Dat je deze demo's uit persoonlijke naam post zegt niets. Je persoonlijke naam waaruit je post is ook je handelsmerk.

En daarmee ben ik vooralsnog geneigd met Mich en de anderen mee te gaan.

The Lo Lands
15 mei 2012, 16:16
Ik vind Harry zijn demo's helemaal leuk! Goed spel en daarnaast worden de pedalen helemaal doorgelicht zonder teveel kleuring van andere pedalen en nabewerking.

Of het spam is of niet is aan de moderators van dit forum.

h.maes
16 mei 2012, 10:25
Ik vind Harry zijn demo's helemaal leuk! Goed spel en daarnaast worden de pedalen helemaal doorgelicht zonder teveel kleuring van andere pedalen en nabewerking.

Top om te horen dat je mijn demo´s leuk vind en de informatie bruikbaar is!
Ik zal voortaan demo´s posten zonder aanvullende aanprijzingen. ;-)