PDA

View Full Version : Anno Galama 'Les Paul'



FrankNoom
12 mei 2012, 10:51
Zo'n 9 jaar geleden kocht ik deze prachtige

***mod-edit wegens spam***

mooi en uniek instrument.

groeten, Frank

mesaman
12 mei 2012, 11:07
is dit spam?of is er een vraag?

wat ik begrijp is dat ej vraagt of er vraag en aanbod is?en die is er altijd, die bepaald de prijs.

FrankNoom
12 mei 2012, 11:09
Dit is een oprechte vraag

bass blom
12 mei 2012, 11:11
ja, maar het mag niet zo, hier.

peter_l
12 mei 2012, 14:38
Apart ding, voor als het een Galama is. Geen EMG of Bill Lawrence elementen, knoppen staan a la oude Aria, positiepunten in de toets. Ik mis ook de eigen aparte welving van het bovenblad welke Anno gebruikte, en het kan aan mij liggen maar binding rond de kop heb ik ook nog nooit bij een Galama gezien. maar zoals gezegd: daar kan ik me in vergissen.
Overigens: als-ie geen serienummer heeft dan is het in elk geval niet de laatste. Hoeveel weegt-ie?

muziekschuur
12 mei 2012, 15:54
Tsja... Vroegah.... Zo'n 900 euro.... Nu denk ik dat je met 600 euro je in je handen kan klappen...

Zo te zien zit hier van alles van Schaller op. Misschien zijn dit Gibson's By Bill Lawrence.... Maar het kunnen ook high end Schaller pickups zijn... Da's ook niet vervelend...

The Bertman
12 mei 2012, 17:08
Helaas, volgens de forumregels mag er geen koop en verkoop plaatsvinden. Ik zou zeggen, plaats een advertentie in www.gitaarmarkt.nl (http://www.gitaarmarkt.nl) dat is de verkoopafdeling.

Topic gaat op slot