PDA

View Full Version : Fender Hotrod Deville 2x12 60 watt USA ruilen tegen Marshall JCM800 4212



thierry1982
10 mei 2012, 09:14
Hallo,

Ik kan mijn Hotrod Deville ruilen tegen een JCM800 4212. Ik speel zelf veel rock en ik denk dat de JCM800 daar meer geschikt voor is. Ik heb alleen geen ervaring met de clean van JCM800 - de clean is de bom op de Hotrod Deville.

Hoe zijn de 2 versterkers qua waarde?

Kan iemand mij uitleggen of dit een goede ruil zou zijn?

bass blom
10 mei 2012, 09:25
je zou denken dat je kwa clean wel wat inlevert.
maar als je meer rock speelt, heb je clean minder nodig toch?

thierry1982
10 mei 2012, 09:28
Klopt, ben vooral benieuwd naar de meningen hier op het forum over de JCM800 4212? Het is trouwens geen reissue, maar een origineel uit 1986.

muziekschuur
10 mei 2012, 12:46
Clean is klote. Tenzij goed onderhouden en eventueel gemod... Maar standaard..... Bagger...

thierry1982
10 mei 2012, 13:16
Clean is klote. Tenzij goed onderhouden en eventueel gemod... Maar standaard..... Bagger...

Dank je voor de reactie. Ga de deal afblazen, aangezien de versterker uit 1986 komt, zal er ook nog wel flink aan geinvesteerd moeten worden.

bass blom
10 mei 2012, 13:23
ik had een TSL 60 die had wel lekker clean. met P90's.
en met een strat ook :p

thierry1982
10 mei 2012, 13:25
ik had een TSL 60 die had wel lekker clean. met P90's.
en met een strat ook :p

Daar koop ik nu toch niets voor vrolijke vriend :sssh:.

bass blom
10 mei 2012, 13:31
Daar koop ik nu toch niets voor vrolijke vriend :sssh:.

nou dan koop je toch lekker niks, gewoon een tip, als je een marshall wilt die goor rocken kan EN clean.

peter_heijnen
10 mei 2012, 13:44
nou dan koop je toch lekker niks, gewoon een tip, als je een marshall wilt die goor rocken kan EN clean.
Zo is het maar net!

Vooral niets doen met goedbedoelde tips ts en lekker op je hotrod blijven spelen...

Hendriks
10 mei 2012, 13:44