PDA

View Full Version : Stukje nostalgie : -)



MichaelSS
8 mei 2012, 21:20
http://www.youtube.com/watch?v=IK6Ukwna-TE&feature=youtu.be

Kritiek, tips ik hoor het graag!

Riky
10 mei 2012, 17:00
Goed gespeeld. Een beter mic met een beetje reverb mag je best hebben;)

Jedeel
10 mei 2012, 19:12
Ik denk zelfs dat ik het stuk misschien nog mooier (of minstens even mooi) vind zonder die piano-partij.

Han S
10 mei 2012, 20:32
Meer dan 60 mensen hebben dit topic bezocht en twee geven een reactie. Ik ben het veel beter van je gewend Michael en je weet dat ik geen zoete broodjes bak, heb je geen flikker aan. Ik vind de pianopartij bij vlagen irritant, het zou de begeleiding moeten zijn voor de gitaar en het zit elkaar wat mij betreft in de weg. Daarbij klopt het ritmisch ook niet, zit niet lekker.

Ik ga gegarandeerd naar je volgende poging luisteren en hoop dat je me verrast. Wel doorgaan uiteraard.

Thewisbone
10 mei 2012, 22:37
Het loopt wat raar door elkaar heen.

MichaelSS
10 mei 2012, 23:41
Thnx luitjes,

Het is geen geweldig stuk, ben ik mee eens.

Maar ik post niet alleen muziek om geweldige reacties te krijgen. Dat is leuk om te horen, maar verder kan je er niet zoveel mee. Ik probeer de struikelblokken van anderen te horen. Daar kan ik dan weer op letter bij volgende muziekstukken.

Dat het ritmisch niet helemaal goed is klopt zeker weten. Het was oorspronkelijk ook een akoestisch stuk.
De gitaar heb ik sinds April en daarvoor alleen maar elektrisch gespeeld maar ik vind het erg leuk en probeer zeker het "fingerstyle" onder de knie te krijgen.

Tot zover.. bedankt : -)