PDA

View Full Version : Bon Jovi Finggerrrstylleeee



MichaelSS
8 mei 2012, 16:50
http://www.youtube.com/watch?v=M8_FGIns2w0&feature=youtu.be

Deze dus : -)

Ace 1.15.19
8 mei 2012, 19:31
Nice dude! :ok:

MichaelSS
8 mei 2012, 21:21
Thnx man : -)

Riky
10 mei 2012, 17:01
Ja lekker! Gaaf.
Vind je slagen wel wat te lief klinken.

Jedeel
10 mei 2012, 19:09
Ik ben jaloers!!! ;)

-Martijn-
10 mei 2012, 19:19
Mooi gespeeld! :)
Dit arrangement is van Tomi Paldanius, is misschien wel netjes om even bij je filmpje te vermelden.

MichaelSS
10 mei 2012, 23:47
Bedankt allemaal : -)

@Riky. Klopt helemaal. Ik ben ook nog niet in staat om goed op te nemen. Een beetje reverb erbij had al wonderen gedaan.

Duhsjaak
12 mei 2012, 10:15
Hi
Han S roept elders in deze rubriek dat er bij sommige stukken 70 keer is gekeken/geluisterd en dat er betrekkelijk weinig reacties zijn.
Een van de redenen ligt bij mij. Mijn schoon ouwelui hebben een jubileum, geven een feest en één keer raden wie dat mag regelen.

Dus de laatste tijd wat weinig tijd.

En dan zou zo'n juweeltje als dit erbij inschieten. Dat zou zonde zijn.
Van wie het arrangement is? Dat wordt wel genoemd ergens, maar wàt een puzzel om dit uit te vlooien!
En dan nog spelen ook...... petje af. Klinkt nog heerlijk ontspannen op de koop toe. Dit is de Haraldeske kwaliteit die mij er bijna in laat geloven dat dit een eitje is en dat ik dat dus ook kan doen.

Zo lang ik met beide voeten op de grond blijf, en er dus niet echt in ga geloven, is dat een heerlijk gevoel.
Fijn weekend.

En Han, ik zet hem nog eens op hoor!
Gus

MichaelSS
12 mei 2012, 14:59
Bedankt voor je uitgebreide reactie Gus :- ). En zo zijn we weer helemaal up-to-date.

Thnx

Han S
12 mei 2012, 17:15
Ja Gus, doe dat. Ik vind dat we in dit subforum gewoon ongezouten kritiek moeten geven. Michael is een regelmatige poster en ik weet waartoe hij in staat is. Harald is andere koek, maar die oefent ook al wat langer en oefent volgens mij ook nog in bed.

@ Michael, goed gedaan, ik ben een enorme zeikerd als het om muziek gaat en dit doe je behoorlijk goed, gewoon doorgaan.

MichaelSS
12 mei 2012, 17:53
Bedankt Han. Het is vast een enorme opgave om mezelf te meten aan de muzikanten die jij in je leven bent tegen gekomen. Dus ik verwacht van jou ook zeker geen "warme broodjes", zoals je dat zelf mooi kan zeggen ; -)