PDA

View Full Version : dr john-locked down



Thebluesdealer
2 mei 2012, 15:16
Wie heeft het nieuwe dr john album gehoord? Ik kreeg hem gratis van iemand ben zelf niet zo fan meestal van muzikanten die bekend waren in de jaren 60 en 70 en nu nog muziek maken bij uitzondering bob dylan zijn laatste albums dan . Maar dit is compleet anders ik had nooit gedacht ddat er nog zo gespeeld werd. De gitaarsolo op getaway is echt geniaal bijvoorbeeld.

Pepe
2 mei 2012, 16:12
Geen fan van jaren 60 en 70 muziek maar je vervolgens bluesdealer noemen. Okee....

Enniewee.
Als je die gitaarsolo leuk vind zal je met de Black Keys ook een hoop lol beleven. Auerbach speelt daar doorgaans in.
Maar pas op, ze zien er uit als jonge kerels maar ze klinken als een seventies bandje.

barno
2 mei 2012, 16:52
ja, de nieuwe Dr John is goed.

Hij heeft nooit iets te maken gehad met 60 en 70 muziek. Dr John = 'N Awlens...
Dat je 'm nu goed vindt terwij Dan A der een dikke vintage rock saus overgiet, is idd een beetje raar :)

Maar laat dit je niet tegenhouden om es te gaan grasduiden in de minder bekende namen uit de rootsmuziek van de 70's

Thebluesdealer
2 mei 2012, 18:09
Ben wel fan van ze in hun tijd ben gewoon niet zo fan van wat ze tegenwoordig doen bedoelde ik. Zoals dat ik Clapton zijn hedendaagse albums niet te vergelijken vind met zijn cd's uit de 70ies
C

Pepe
2 mei 2012, 18:52
Ahja, die fiets.
Wat Clapton betreft heb ik sterk het vermoeden dat ie ergens eind zeventig is ontvoerd door buitenaardse intelligentie en dat ze er een clone voor terug hebben gezet. Een niet speciaal zeer opwindende clone.

Brewskie
2 mei 2012, 19:38
Ahja, die fiets.
Wat Clapton betreft heb ik sterk het vermoeden dat ie ergens eind zeventig is ontvoerd door buitenaardse intelligentie en dat ze er een clone voor terug hebben gezet. Een niet speciaal zeer opwindende clone.

Ik denk dat er eind jaren zeventig iets anders met hem is gebeurd, als je begrijpt wat ik bedoel. ;)

Aan het einde van de jaren zeventig kreeg hij na zijn drugsverslaving opnieuw te maken met een verslaving, ditmaal aan alcohol, waardoor hij in 1981 zelfs in het ziekenhuis belandde met een maagzweer 'zo groot als een mandarijn'. (red. Wiki)