PDA

View Full Version : Dunlop mc404 cae wah



JDB7
2 mei 2012, 14:20
Ik ben namelijk van plan een DUNLOP MC404 CAE WAH te kopen, heeft hier iemand ervaring mee?

iK speel blues, rock & metal is deze wah daarvoor geschikt?

Ik heb al filmpjes bekeken en ik vindt hem goed klinken, en ikzelf gebruik ook een MC401 boost/linedriver en ben er te vreden over, kan je eigenlijk de boost die in de wah zit ook appart gebruiken?

Ik had graag jullie menning over deze wahwah.

Alvast bedankt

LordRiffenstein
2 mei 2012, 15:07
Heb die Wah ongeveer een jaar en ben er zeer tevreden over. De boost werkt enkel als de wah aanstaat, kan dus niet als line driver/buffer gebruikt worden.

orangerocker
2 mei 2012, 17:08
Ik heb heb hem ongeveer een jaar gehad en daarna weggedaan omdat het geluid me toch niet helemaal aansprak, voornamelijk clean was het vaak een te overdreven wah geluid, iets te schel ook. Daarnaast gebruikte ik hem veel te weinig voor wat hij kostte. Miss dat hij jou wel aanspreekt, ik zeg: testen.

JDB7
3 mei 2012, 14:32
Testen zal ik zeker doen, maar hij sprak mij aan omdat hij redelijk wat mogelijkheden heeft en natuurlijk omdat de boost er in zit die ik nu ook gebruik, ik speelde eerst op een gewoone crybaby wah, en momenteel nog op een 535q wah die nu te koop sta, ik zoek eigelijk een wah met wat mogelijkheden en kwa filmpjes op youtube klonk deze voor mij dan wel erg goed, ook de slash wah sprak bij aan door de distortion maar als ik hem hoorde vondt ik het maar niks.