PDA

View Full Version : PolarJacket live sessie:



AndyMaes
30 april 2012, 19:50
Na 'Just Go' nu ook 'Flying Bees', ons 2e nummer uit de Sunday Afternoon Live sessies.
Laat maar weten wat jullie ervan denken...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=f3M6NSiD6Lc

Groeten,

Andy

pasqual
30 april 2012, 22:55
Goeie band, goeie muzikanten, goed geluid, goeie muziek, wat wil je nog meer horen? Behalve dat ik op beide nummers van de live jam keyboards hoor maar geen toetsenist zie. Mocht hij niet in beeld vanwege zijn uiterlijk?;)

Duhsjaak
1 mei 2012, 09:56
Hi
Toetsenist?
Denk niet wit, denk niet zwart, denk niet zwart/wit (maar in de kleur van je hart.....
Denk niet zwart wit en je houdt geen toetsen over.

Ik vind het aan de lange kant. Het wah wah achtige stukje aan het eind kost moeite mijn aandacht op gevangen te houden. En de bas mist een in mijn ogen noodzakelijke definitie. Nu blubbert het onderin - en is het te weinig ritmisch. Mogelijk gewoon een verbeterpuntje in de opname in plaats van in de bassist.

Een piepklein stukje kritiek op een heel sympatiek klinkend stuk muziek!
Vriendelijke goret, Gus

Harald
1 mei 2012, 10:11
Keyboard, zit die niet verstopt in de laptop bij de drummer?

pasqual
1 mei 2012, 10:24
zou kunnen natuurlijk Harald, had ik nog niet gezien... voorgeprogrammeerd of met pedalen bediend...

The Lo Lands
1 mei 2012, 13:15
Wat is dit een heerlijk stuk muziek en vakmanschap! Persoonlijk vind ik de bas lekker klinken, vol en romig zeg maar :-) Een nummer met aparte stucturen, opbouw en met catchy lijnen. Deed mij lichtelijk denken aan Radiohead, misschien ook mede door de zang. Erg mooi!!

AndyMaes
1 mei 2012, 13:44
THx voor de reacties,

Idd geen toetsenist, dat wordt voorgeprogrammeerd in ableton.
Gitaareffecten (delay, stutters...) krijgen ook midi via ableton.

En toch, als we in vorm zijn, binnen het kwartier opgesteld ;)

Grtn

A.