PDA

View Full Version : blof - omarm me



delphiro
9 juni 2003, 20:12
zo he... das lang geleden dat ik zo'n goed Nederlands nummer heb gehoord, niet zo'n mietenproductie van Borsato / Jim of Jamai maar gewoon een flinke stem, coole gitaarpartij, Hammond geluid en ijzersterke compositie!

Complimenten voor Blof!

(moest ik ff kwijt)

RadiuS
9 juni 2003, 20:18
k vind ze sowieso errug goed, heb ze afgelopen vrijdag in t openluchttheater caprera in bloemendaal gezien, was vet!!

Wicked Willy
10 juni 2003, 13:56
Op dit moment volgens mij de beste (neder) popband van Nederland. Goeie nummers, mooie sounds en te gekke live band!

Marshallover
12 juni 2003, 07:46
Helemaal mee eens; Omarm heeft alles !!!

Lekker ruig, lekker rustig af en toe, strakke partijen en die teksten zijn OK..... 8-)

geertenno
12 juni 2003, 19:32
Wel goed nummer, en morgen zie ik ze op de Brouwersdam! :)

Thomasvv
13 juni 2003, 10:29
Blof is zeeer goed idd... wordt af en toe alleen een beetje leip van de teksten :-D

Pete Townshend
15 juni 2003, 12:29
De CD "Omarm" is de beste Blöf-plaat tot nu toe. Wat een magistraal album!

Arbz
3 juli 2003, 11:40
Marco Borsato vindt Blof de allerbesten (qua pop dan) in Nederland en hij zou daar best eens gelijk in kunnen hebben :)

Polytheme Pam
3 juli 2003, 11:53
ik vermoed inderdaad klasse...

Harry
3 juli 2003, 12:05
Marco Borsato vindt Blof de allerbesten (qua pop dan) in Nederland en hij zou daar best eens gelijk in kunnen hebben :)

ik vind alleen de mening van borsato niet zo boeiend....

Ic3gl0vE
3 juli 2003, 15:59
Ik vind omarm me niet zo'n heel mooi nummer.. Ik vind het niet zo mooi klinken als er zo hoog gezongen wordt.
Maar verder is bløf wel héél goed ja. Ik heb ze een keer live gezien (in een heel klein zaaltje in de universiteit twente) tijdens een try-out concert en dat was echt super.

En dan te bedenken dat ik normaal een hekel aan nederlandstalige muziek heb.