PDA

View Full Version : Hallo



skyline
26 april 2012, 20:28
Ik ben Arthur, 44 jaar.
Nu de kinderen wat ouder worden eindelijk weer tijd om de gitaar weer op te pakken.
En die twee gelijk een zetje te geven om ook te gaan spelen. De oudste heeft de smaak inmiddels te pakken dus dat gaat lekker.

Ik hoop hier op het forum veel op te steken, ik heb zelf wel wat vragen dus dan is eerst even voorstellen wel zo netjes.

Vroegah toen ik nog single was had ik veel (te veel) gitaren, versterkers en vooral effecten, maar daar is sinds de komst van de missus en de kids minstens 90 procent van verkocht. Zucht.
Ik kan wel een lijst neerknallen met wat ik allemaal heb gehad, maar weg is weg dus ik zet wel een fotootje van wat er nog over is.

Nu er weer gespeeld wordt wil ik ook weer wat speelgoed erbij, zit te dubben tussen een ouwe Roland JC-120 of een nieuwe Cube 40XL, en ben ook van plan om een nieuwe Squier Vintage Modified Strat (zwart met maple neck) te kopen, voor dat geld kan het nooit mis denk ik.

O ja, de spulletjes, de linkse gitaar is een Micro-frets Swinger. Beetje obscuur merk wat ook niet lang heeft bestaan, eind jaren 60 tot begin 70'er jaren, met rare vormgeving (de Swinger is nog redelijk gewoon naar hun maatstaven) maar speelt en vooral klinkt geweldig.
De rest is nix bijzonders, misschien op de ouwe Boss VB2 vibrato na, die worden redelijk collectable.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8ANRPXBJ-D.jpg

Kilian
26 april 2012, 23:43
welcome!

haha die Linker gitaar is wel apart nog nooit gezien zo iets, ik ben hier nog in de leer maar ik verwelkom je alvast :ok: