PDA

View Full Version : PRS SE Custom 24 2012



Azunaii
26 april 2012, 18:18
Ik ben op zoek naar een dealer die deze gitaar gaat verkopen zodra hij beschikbaar is. Nu ben ik hem al tegengekomen bij Muziekhandel Joosten (http://www.muziekhandeljoosten.nl/contents/nl/p2771_prs-se-custom24.html), maar ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze zaak?

Hoewel ik al een PRS Custom 22 SE bezit, en dus vrij zeker ben van de kwaliteit en speelbaarheid van deze nieuwe uitvoering, zou ik toch nog graag even proberen, en volgens mij kan dat niet (is een webshop). Weet iemand nog een andere betrouwbare PRS dealer? Ik ben dus op zoek naar ervaringen, googlen kan ik ook wel ;-)

Watchmaker
26 april 2012, 18:27
Robbert van Max (ad bovenaan de pagina hier) is persoonlijk dikke mik met Paul. Er zijn niet veel meer Nederlandse dealers die echt dicht bij het PRS-vuur zitten, als je 'm daar bestelt krijg je een goeie. Ze neigen ernaar aan de dure kant te zijn, maar in de kleine lettertjes hebben ze prijsgarantie - ze matchen elke online prijs die je vinden kunt. En je hebt sowieso wat te besteden begrijpen we allemaal.

Da's wel weer voldoende reclame... :soinnocent: ;)

Nick1976
26 april 2012, 19:58
Ik kom al jaren in die winkel en wordt er altijd goed geholpen. Heb er al 7 gitaren gekocht en altijd tevreden met de service en de tijd die voor je genomen wordt. Zelf ook een PRS daar gekocht toen ze vorig jaar een PRS show met de importeur hadden georganiseerd.

Rumbone
14 juni 2012, 14:49
Heb recent bij Max Nijmegen een PRS SE 25th anniversary 24 gekocht. Buitengewoon goed exemplaar en alhoewel de afstelling volgens de winkel goed was (was ie ook) heb ik er toch met wat sleutelwerk een nog beter exemplaar van gemaakt. Nou nog een keer naar Patrick Koopman om een potmeter te laten vervangen door push-pull zoals de nieuwe 2012 custom wel heeft. Aanraders die PRS. Speel nou 50 jaar maar dit is het beste wat mij overkomen is. En ik heb toch Gibson en Fender gehad................

keesss
14 juni 2012, 16:28
Ik heb daar mijn SD Antiqities gekocht. Goede zaak, je wordt goed geholpen, maar de vraag om iets van de vraagprijs af te wijken kan je maar beter vergeten, want ze houden zich strikt aan de vraagprijs en niet minder.

groovieguitarguus
14 juni 2012, 20:00
Overigens zag ik van Max of Facebook voorbijkomen dat de European resale prijs van (ik dacht) circa 3200,- nu richting 2800,- was voor een bepaald type... Ik zou ook zeggen... ga naar Max! (ik ben er zelf nog nooit geweest, maar ziet er altijd goed uit!).

JohnLord
14 juni 2012, 20:27
Overigens zag ik van Max of Facebook voorbijkomen dat de European resale prijs van (ik dacht) circa 3200,- nu richting 2800,- was voor een bepaald type... Ik zou ook zeggen... ga naar Max! (ik ben er zelf nog nooit geweest, maar ziet er altijd goed uit!).

TS heeft het wel over een SE he! ;)

Thyrif
15 juni 2012, 12:50
Mooie modellen, die nieuwe serie! De kwaliteit wordt steeds beter, merk ik. Toch nog een nieuwe SE dan? Of toch een tweedehandse CE/CU erbij...

Quadrifoglio
15 juni 2012, 14:23
Mooie modellen, die nieuwe serie! De kwaliteit wordt steeds beter, merk ik. Toch nog een nieuwe SE dan? Of toch een tweedehandse CE/CU erbij...

Als dat de keuze is dan wordt het toch een gebruikte CE/CU, voor mijn part met cosmetische schade

Thyrif
15 juni 2012, 19:09
Als dat de keuze is dan wordt het toch een gebruikte CE/CU, voor mijn part met cosmetische schade

Haha, ja eigenlijk geen keuze he? Wel even langer doorsparen nog xD