PDA

View Full Version : Videoclip Maggie's Bookshop



Guitarfreak
24 april 2012, 15:12
Jo iedereen!

Ik vond het weer tijd worden om iets van me te laten horen.
We zijn met mijn band Maggie's Bookshop hard aan de weg aan het timmeren en hebben vandaag onze eerste eigen geproduceerde clip uitgebracht: "Sell me your truth".

http://www.youtube.com/watch?v=n7P6aWceTuI

Ik ben erg benieuwd wat jullie van het geheel vinden. Zowel qua sound als de video op zich.
Ik hoor graag van jullie.


Gr Jip,

The Lo Lands
24 april 2012, 15:39
Herkenbaar geluid maar een erg lekker nummer! Vooral het eindstuk met funky vibe vond ik fraai klinken. De zang klinkt overtuigend en is prettig om naar te luisteren. Clip is goed, je ziet dat jullie er plezier in hebben en dat is aanstekelijk :) Mooie productie, dikke sound en profi nummer- en clip. Complimenten en succes met het aan de weg timmeren!

Guitarfreak
24 april 2012, 16:13
Herkenbaar geluid maar een erg lekker nummer! Vooral het eindstuk met funky vibe vond ik fraai klinken. De zang klinkt overtuigend en is prettig om naar te luisteren. Clip is goed, je ziet dat jullie er plezier in hebben en dat is aanstekelijk :) Mooie productie, dikke sound en profi nummer- en clip. Complimenten en succes met het aan de weg timmeren!
Wow, bedankt voor je complimenten! Fijn om te horen!

beruk
24 april 2012, 16:27
Mooie productie, dikke sound en profi nummer- en clip. Complimenten en succes met het aan de weg timmeren!
+11:rockon:
Zie ik nu dat jullie gitaristen dezelfde versterkers met dito speakerkasten hebben?

Guitarfreak
24 april 2012, 16:29
+11:rockon:
Zie ik nu dat jullie gitaristen dezelfde versterkers met dito speakerkasten hebben?
Thanks man!!
Het klopt inderdaad. We spelen beiden over Mesa's Dual rectifier met Orange V30 cabs.

beruk
24 april 2012, 16:31
Is dat voor een maximale wall of sound ? of waren ze gewoon in de bonusaanbieding;)

Guitarfreak
24 april 2012, 16:39
Is dat voor een maximale wall of sound ? of waren ze gewoon in de bonusaanbieding;)
De bonusaanbieding had gekund inderdaad, haha! Ik denk dat wij beiden houden van het mesa geluid ;-). Riffs komen wel lekker uit, rauw en lomp met veel punch.

toddzilla
24 april 2012, 16:48
Hee Jip! Ik zag m al voorbij komen op facebook :) Tof hoe jullie verschillende stijlen weten te combineren tot een geheel zonder dat het fragmentarisch over komt. Zo heeft t voor elk wat wils (ik ben niet zo van de funk itt the lo lands, en vind het cleane begin juist weer cool). Zang vind ik ook erg overtuigend. Leuke clip geworden! Cheers! Casper.

Duhsjaak
24 april 2012, 20:37
Hi
Voortreffelijk stukkie werk. Ook compli's aan de drummer, die ik echt bijzonder prettig vind meppen.
Hoe komt het dat jullie nu pas aan de weg gaan timmeren? Nu staan de festivals al van A tot Z volgeboekt.

Ik ben normaal errug van de cleane gitaren en niet zo van distortion muren, maar hiervoor zou je van je geloof vallen. Heerlijk.
Val Gn'ers vooral veel hiermee lastig. Een heel persoonlijke taal gemaakt. Petje af.
Vriendelijke groet, Gus

pasqual
24 april 2012, 21:09
Herkenbaar geluid maar een erg lekker nummer! Vooral het eindstuk met funky vibe vond ik fraai klinken. De zang klinkt overtuigend en is prettig om naar te luisteren. Clip is goed, je ziet dat jullie er plezier in hebben en dat is aanstekelijk :) Mooie productie, dikke sound en profi nummer- en clip. Complimenten en succes met het aan de weg timmeren!

Zie bovenstaande, dat vat het goed samen. Erg goed!

bass blom
24 april 2012, 21:38
zo hee, wat een vet gave teringherrie! :cheerup:
mooie clip ook :p

bass blom
24 april 2012, 21:43
:seriousf:


http://www.youtube.com/watch?v=uuQ8wrXjGlc

je moet wel het uiterste uit de kan halen :D

Duhsjaak
25 april 2012, 05:15
Hi
Eigenlijk rijp voor het taalpuristen zonder spatie draadje.

Ik begrijp dat ik de laatste bus heb gemist, maar dat dat niet zo erg is omdat er morgen een nieuwe komt.

Maar de allerlaatste CD? Ik zou erg voorzichtig zijn met die woorden.

Jenevertje of niet, die gasten kennen toch de kracht van het woord?
Terwijl ik typ: Met vriendelijke groet, hou ik mijn vingers gekruist. Gus

Guitarfreak
25 april 2012, 20:28
Hee Jip! Ik zag m al voorbij komen op facebook :) Tof hoe jullie verschillende stijlen weten te combineren tot een geheel zonder dat het fragmentarisch over komt. Zo heeft t voor elk wat wils (ik ben niet zo van de funk itt the lo lands, en vind het cleane begin juist weer cool). Zang vind ik ook erg overtuigend. Leuke clip geworden! Cheers! Casper.
Hey Casper! Ben jij die gast die vroeger (10 jaar geleden or so) altijd na mij les had bij Paul Mensink en vroeger speelde in A state of nothing left ;-)? Haha lachen!
Bedankt voor je reactie en positieve respons.


Hi
Voortreffelijk stukkie werk. Ook compli's aan de drummer, die ik echt bijzonder prettig vind meppen.
Hoe komt het dat jullie nu pas aan de weg gaan timmeren? Nu staan de festivals al van A tot Z volgeboekt.

Ik ben normaal errug van de cleane gitaren en niet zo van distortion muren, maar hiervoor zou je van je geloof vallen. Heerlijk.
Val Gn'ers vooral veel hiermee lastig. Een heel persoonlijke taal gemaakt. Petje af.
Vriendelijke groet, Gus
Bedankt voor je complimenten, tof om te horen. Ik zal het de drummer doorgeven ;-).
De reden dat we de video hebben uitgebracht is om weer iets van ons te laten horen en dat mensen een beter beeld krijgen bij de muziek. Hopelijk krijgen we hierdoor iets meer naamsbekendheid, zodat we in de toekomst wellicht op grote festivals kunnen spelen.
Op dit moment zijn we druk bezig met een nieuw album. We zullen dit jaar minder shows gaan doen dan vorig jaar.


Zie bovenstaande, dat vat het goed samen. Erg goed!
Thanks Pasqual!


zo hee, wat een vet gave teringherrie! :cheerup:
mooie clip ook :p
Thanks thanks!


Hi
Eigenlijk rijp voor het taalpuristen zonder spatie draadje.

Ik begrijp dat ik de laatste bus heb gemist, maar dat dat niet zo erg is omdat er morgen een nieuwe komt.

Maar de allerlaatste CD? Ik zou erg voorzichtig zijn met die woorden.

Jenevertje of niet, die gasten kennen toch de kracht van het woord?
Terwijl ik typ: Met vriendelijke groet, hou ik mijn vingers gekruist. Gus
Haha, onze Gus de taalkunstenaar laat van zich horen. Ik moet je verhaal meestal drie keer lezen, voor ik precies weet wat je bedoelt. Leuk!
Ik houd van abstracte kunst, maar wat jouw "taal" betreft voel ik me nu even gehandicapt.
Oftewel, rook minder groene shag en verklaar je nader :D.