PDA

View Full Version : usa online shops



iam
9 juni 2003, 18:17
post hier zoveel mogelijk usa online shops

die je uit ervaring goed en/of goekoop vind!!

goedkope dollar moeten we uitbuiten :-D

Negative K3 fan
9 juni 2003, 18:20
www.musiciansfriend.com

Chezzy
9 juni 2003, 18:25
www.music123.com

Wilson
9 juni 2003, 18:35
guitartrader.com, shipt ook naar NL

Negative K3 fan
9 juni 2003, 18:57
www.warmoth.com

Ic3gl0vE
9 juni 2003, 18:57
www.musiciansfriend.com

De meeste mensen op HC hebben best wel een hekel aan die winkel..



www.musicyo.com
www.zzounds.com

Negative K3 fan
9 juni 2003, 19:09
inderdaad, maar ze zijn wel goedkoop in hun aanbiedingen enzo, faded gibsons nieuwe voor iets van 600 dollar ofzo!!!11 of was het meer? ikw eet alleen dat het SPOTgoedkoop was.

Bates15
9 juni 2003, 19:14
www.music123.com

Net wat snaartjes en gibson plectra besteld. Ben benieuwd.....

Ic3gl0vE
9 juni 2003, 19:24
inderdaad, maar ze zijn wel goedkoop in hun aanbiedingen enzo, faded gibsons nieuwe voor iets van 600 dollar ofzo!!!11 of was het meer? ikw eet alleen dat het SPOTgoedkoop was.

Goedkoop zijn ze zeker... Maar als het nog net zo als eerst is, shippen ze niet naar europa

Soulflyhigh
9 juni 2003, 20:06
idd je moet wel ff goed kijken of ze ook naar NL shippen. Ik heb nog www.drumcityguitarland.com
www.elderly.com
volgens mij shippen deze wel naar NL en zijn ook erg goedkoop. Ik ben van plan als ik genoeg geld heb na de zomervakantie een ESP bij elderly.com te bestellen :-D

Bates15
9 juni 2003, 20:50
oude vraag maar moet ik nog belasting of invoerrechten betalen als ik bij deze mensen snaren bestel?

iam
9 juni 2003, 21:31
merkwaardig toch dat geen enkele van die sites godin verkopen...

Maiden Michiel
10 juni 2003, 11:39
Aaargh! Een JEM7d 2002 voor 899 dollar????

Maarten?
10 juni 2003, 12:01
www.guitarpunk.com

ze verkopen soldano :D en shippen ook nog naar europa

pimmetje
10 juni 2003, 13:12
oude vraag maar moet ik nog belasting of invoerrechten betalen als ik bij deze mensen snaren bestel?

Officieel wel, maar snaren en andere kleine artikelen worden vaak verzonden in enveloppen of in doosjes die door hun afmetingen nog gewoon als briefpost verzonden kunnen worden. Deze komen gewoon net als normale briefpost direct bij je thuis... worden zelden of nooit gecontroleerd en dus worden er ook zelden of nooit douanerechten en BTW over gerekend.

Al moet ik wel toevoegen dat ik m'n snaren in Engeland bestel (www.stringbusters.com)... en daar gelden natuurlijk weer iets andere regels voor dan vanuit de VS. Maar als ik die prijzen bij dat music123 zie, ga ik die denk ook maar 'ns proberen...

pimmetje
10 juni 2003, 13:13
oude vraag maar moet ik nog belasting of invoerrechten betalen als ik bij deze mensen snaren bestel?

Officieel wel, maar snaren en andere kleine artikelen worden vaak verzonden in enveloppen of in doosjes die door hun afmetingen nog gewoon als briefpost verzonden kunnen worden. Deze komen gewoon net als normale briefpost direct bij je thuis... worden zelden of nooit gecontroleerd en dus worden er ook zelden of nooit douanerechten en BTW over gerekend.

Al moet ik wel toevoegen dat ik m'n snaren in Engeland bestel (www.stringbusters.com)... en daar gelden natuurlijk weer iets andere regels voor dan vanuit de VS. Maar als ik die prijzen bij dat music123 zie, ga ik die denk ook maar 'ns proberen...

pimmetje
10 juni 2003, 13:15
oude vraag maar moet ik nog belasting of invoerrechten betalen als ik bij deze mensen snaren bestel?

Officieel wel, maar snaren en andere kleine artikelen worden vaak verzonden in enveloppen of in doosjes die door hun afmetingen nog gewoon als briefpost verzonden kunnen worden. Deze komen gewoon net als normale briefpost direct bij je thuis... worden zelden of nooit gecontroleerd en dus worden er ook zelden of nooit douanerechten en BTW over gerekend.

Al moet ik wel toevoegen dat ik m'n snaren in Engeland bestel (www.stringbusters.com)... en daar gelden natuurlijk weer iets andere regels voor dan vanuit de VS. Maar als ik die prijzen bij dat music123 zie, ga ik die denk ook maar 'ns proberen...

iam
10 juni 2003, 13:19
nice pimmetje :-D

De Teng
10 juni 2003, 13:28
ach... drie keer is scheepsrecht? ;)

Tribute series van G&L ben ik wel voor te vinden. G&L is geniaal, maar toch wat aan de dure kant helaas. Tribute is de koreaanse serie, maar sommigen vinden dat het verschil er niet eens is qua geluid/kwaliteit.

$ 579 voor een verbeterde MM bas?....

SomeDude
10 juni 2003, 14:03
www.elderly.com
volgens mij shippen deze wel naar NL en zijn ook erg goedkoop. Ik ben van plan als ik genoeg geld heb na de zomervakantie een ESP bij elderly.com te bestellen :-D

Yep helemaal mee eens. Ik heb hetzelfde dit voorjaar gedaan (ook een ESP dus) bij hunnie. En ze sturen via UPS, die een tracking system hebben, zo kon ik mijn gitaar volgen, waar hij onderweg was en op welk tijdstip hij binnenkwam en weer vertrok, via Minnesota en parijs oa. Dat was wel vet cool.

En ze waren ook snel. Ik bestelde hem op een vrijdag en de vrijdag er na ging de bel, dingdong :-D

SomeDude
10 juni 2003, 14:04
www.elderly.com
volgens mij shippen deze wel naar NL en zijn ook erg goedkoop. Ik ben van plan als ik genoeg geld heb na de zomervakantie een ESP bij elderly.com te bestellen :-D

Yep helemaal mee eens. Ik heb hetzelfde dit voorjaar gedaan (ook een ESP dus) bij hunnie. En ze sturen via UPS, die een tracking system hebben, zo kon ik mijn gitaar volgen, waar hij onderweg was en op welk tijdstip hij binnenkwam en weer vertrok, via Minnesota en parijs oa. Dat was wel vet cool.

En ze waren ook snel. Ik bestelde hem op een vrijdag en de vrijdag er na ging de bel, dingdong :-D

pimmetje
10 juni 2003, 14:09
hmmm... 3x gepost zie ik... en somedude 2x... zal wel met dezelfde stinkende foutmelding te maken hebben gehad... werk voor gitaarnet dus :D.

Anavrin
10 juni 2003, 14:22
ik heb eigenlijk dezelfde vraag, maar dan voor onderdelensites, in Nederland; Voxhumana heb ik al uitgecheckt, maar daar hebben ze niet wat ik moet hebben, of het is schijtduur (een tune o matic brug is bij Warmoth 14 dollar!!!, bij Voxhumana va 36 euro)

Anavrin
10 juni 2003, 14:23
ik heb eigenlijk dezelfde vraag, maar dan voor onderdelensites, in Nederland; Voxhumana heb ik al uitgecheckt, maar daar hebben ze niet wat ik moet hebben, of het is schijtduur (een tune o matic brug is bij Warmoth 14 dollar!!!, bij Voxhumana va 36 euro)

Anavrin
10 juni 2003, 14:23
ik heb eigenlijk dezelfde vraag, maar dan voor onderdelensites, in Nederland; Voxhumana heb ik al uitgecheckt, maar daar hebben ze niet wat ik moet hebben, of het is schijtduur (een tune o matic brug is bij Warmoth 14 dollar!!!, bij Voxhumana va 36 euro)

Anavrin
10 juni 2003, 14:24
ik kreeg hier iig net een bericht...
Failed sending email ::

DEBUG MODE

Line : 225
File : /www/htdocs/gitaar/forum/includes/emailer.php

en het resultaat is dus dat mijn vorige post er ook 3 keer opstaat.

Anavrin
10 juni 2003, 14:26
OK de oplossing, als je bovenstaand bericht krijgt, klik je op index (bovenaan), dan post ie 'm maar 1 keer.

Bates15
10 juni 2003, 15:34
oude vraag maar moet ik nog belasting of invoerrechten betalen als ik bij deze mensen snaren bestel?

Officieel wel, maar snaren en andere kleine artikelen worden vaak verzonden in enveloppen of in doosjes die door hun afmetingen nog gewoon als briefpost verzonden kunnen worden. Deze komen gewoon net als normale briefpost direct bij je thuis... worden zelden of nooit gecontroleerd en dus worden er ook zelden of nooit douanerechten en BTW over gerekend.

Al moet ik wel toevoegen dat ik m'n snaren in Engeland bestel (www.stringbusters.com)... en daar gelden natuurlijk weer iets andere regels voor dan vanuit de VS. Maar als ik die prijzen bij dat music123 zie, ga ik die denk ook maar 'ns proberen...

Das mooi.... ik ben je voor man.....

Barret Wallace
10 juni 2003, 15:52
voor uw usa jacksons

www.onlinestagegear.com

iam
10 juni 2003, 15:55
en voor godin? :???:

Bates15
10 juni 2003, 15:58
en voor godin? :???:

Ja, ik ga echt weer een artisan ST scoren, zalm roze voor de verandering. Was mijn 1e echte gitaar en juist die werd gejat. Was ook nog eens een cado van mijn vrouw. Helaas wordt dit model niet meer gemaakt.....

iam
10 juni 2003, 16:01
ik denk dat er wel een alternatief bestaat? niet?
kijk eens op www.godinguitars.com en wordt verliefd... alé je moet het dan wel aan je vrouw gaan uitleggen natuurlijk voor je vreemd gaat :razz:

BLOK182
10 juni 2003, 20:11
www.elderly.com
volgens mij shippen deze wel naar NL en zijn ook erg goedkoop. Ik ben van plan als ik genoeg geld heb na de zomervakantie een ESP bij elderly.com te bestellen :-D

Yep helemaal mee eens. Ik heb hetzelfde dit voorjaar gedaan (ook een ESP dus) bij hunnie. En ze sturen via UPS, die een tracking system hebben, zo kon ik mijn gitaar volgen, waar hij onderweg was en op welk tijdstip hij binnenkwam en weer vertrok, via Minnesota en parijs oa. Dat was wel vet cool.

En ze waren ook snel. Ik bestelde hem op een vrijdag en de vrijdag er na ging de bel, dingdong :-D
Hey, ehm, mag ik weten hoeveel ze voor het shippen vroegen? Want hun ESP's zijn idd erg goedkoop, wil eens weten hoeveel je ervoor kwijt bent.

SomeDude
10 juni 2003, 20:51
www.elderly.com
volgens mij shippen deze wel naar NL en zijn ook erg goedkoop. Ik ben van plan als ik genoeg geld heb na de zomervakantie een ESP bij elderly.com te bestellen :-D

Yep helemaal mee eens. Ik heb hetzelfde dit voorjaar gedaan (ook een ESP dus) bij hunnie. En ze sturen via UPS, die een tracking system hebben, zo kon ik mijn gitaar volgen, waar hij onderweg was en op welk tijdstip hij binnenkwam en weer vertrok, via Minnesota en parijs oa. Dat was wel vet cool.

En ze waren ook snel. Ik bestelde hem op een vrijdag en de vrijdag er na ging de bel, dingdong :-D
Hey, ehm, mag ik weten hoeveel ze voor het shippen vroegen? Want hun ESP's zijn idd erg goedkoop, wil eens weten hoeveel je ervoor kwijt bent.
Yep mag je, komt ie, prijs tussen haakjes in dollars:

ESP M-1000 653.26 (695.00) (was aanbieding, kost nu 990.00 ofzo)
Verzendk. 103.53 (111.20)
btw enzo 184.00 (200.56)

Ronald
10 juni 2003, 21:11
ik ben al een tijdje op zoek naar wat gitaar effecten en mij viel het op dat op amerikaanse sites de pedalen veel goedkoper zijn dan hier in nederland

de digitech hyperphase is iets van 87dollar en in nederlands 130 euro ofzoiets , das toch wel een verschil

maarre , moet je dan nie verzendkosten betalen als je het helemaal uit amerika laat overkomen ? ik bedoel op die manier kan het nogsteeds even duur zijn :-?

Ronald
10 juni 2003, 21:12
ik ben al een tijdje op zoek naar wat gitaar effecten en mij viel het op dat op amerikaanse sites de pedalen veel goedkoper zijn dan hier in nederland

de digitech hyperphase is iets van 87dollar en in nederlands 130 euro ofzoiets , das toch wel een verschil

maarre , moet je dan nie verzendkosten betalen als je het helemaal uit amerika laat overkomen ? ik bedoel op die manier kan het nogsteeds even duur zijn :-?

Bates15
16 juni 2003, 16:36
Ja, je betaalt gewoon de verzend kosten. Ik heb trouwens mijn snaren al. Vrijdag werdhet geld van mijn CC geschreven en nu (maandag) heb ik mijn snaren al, tegen een echte spotprijs. hehehehe. Geweldig. bedankt voor de tip. Was overigens bij 123...... Goede support, altijd binnen 24 uur een reply. Ga zeker mijn andere muziekvriende klant maken hehehe.