PDA

View Full Version : Versterker overleden....



Tinus1978
23 april 2012, 23:16
Mijn versterker heeft vanavond de geest gegeven. Waarschijnlijk een zekering kapot. Ik ben helaas niet technisch. Weet iemand een goede zaak die dit voor een schappelijke prijs zou kunnen repareren in de omgeving van Rotterdam/Dordrecht ?

cluseau
24 april 2012, 08:23
Mijn versterker heeft vanavond de geest gegeven. Waarschijnlijk een zekering kapot. Ik ben helaas niet technisch. Weet iemand een goede zaak die dit voor een schappelijke prijs zou kunnen repareren in de omgeving van Rotterdam/Dordrecht ?

Frits van Mourik, actief (soms) op het forum.

JohnLord
24 april 2012, 08:33
Als je niet technisch bent, hoe weet je dan dat er een zekering kapot is? En overleden is de amp dan zéker niet.

cluseau
24 april 2012, 08:48
Als je niet technisch bent, hoe weet je dan dat er een zekering kapot is?

Heb eens een klacht gehoord van een klant die zijn TV een te groot beeld had waardoor hij net de ondertiteling niet kon lezen. Hij adviseerde ons naar de zekeringen te kijken, :crazyhappy: (hij had een technische job bij PPT dus wist er wel wat vanaf ). Onze dag kon iig niet meer stuk.

Tinus1978 zegt tenminste eerlijk dat hij niet technisch is. ;)

Tinus1978
24 april 2012, 10:32
Tinus1978 zegt tenminste eerlijk dat hij niet technisch is. ;)
Precies. Gisteravond aan het spelen en de aardlekschakelaar ging uit. Deze ging ook steeds uit als ik de versterker aanzette en toen deed de versterker niks meer.

Maar weet iemand een goede zaak ?

cluseau
24 april 2012, 10:39
Precies. Gisteravond aan het spelen en de aardlekschakelaar ging uit. Deze ging ook steeds uit als ik de versterker aanzette en toen deed de versterker niks meer.

Maar weet iemand een goede zaak ?

Nou een aardlek die er uitvliegt is geen zekering in je amp hoor, dan is er wel meer aan de hand.

Adresje had ik je toch al gegeven?

bass blom
24 april 2012, 10:44
en dordrecht / den haag is toch ook geen wereldreis?