PDA

View Full Version : Goeiemiddag!



JoananBlei
23 april 2012, 17:58
Hallo mensen!

Mijn naam is Joanan Blei en ik ben nieuw op dit forum. Ik zag dat het gebruikelijk is dat de nieuwelingen zich even voorstellen, dus dat doe ik ook.

Ik ben 18 jaar en ik woon in de kop van Overijssel. Ik hou me het liefst de hele dag bezig met muziek en beluister uiteenlopende stijlen met uitzondering van Nederlandstalig, hardcore etc. Rap, R&B komt er bij mij ook niet in. Ik vind de heren van Coldplay uitzonderlijk goed, verder is vroege pop/rock muziek er met de paplepel ingegoten. Dat maakt dat ik ook weg ben van vooral Pink Floyd en The Beatles. Bij meer namen moet je denken aan Editors, Kasabian, Radiohead, Snow Patrol, Sigur Rós etc.

Voor mensen die van statistiekjes houden is hier mijn last.fm profiel: http://www.last.fm/user/JoananBlei

Ik speel zelf gitaar, ik heb een twaalfsnarige staan, een spaanse maar deze zijn beide wat verouderd. Verder een western waarmee ik op het punt sta om hem in te ruilen voor een wat betere gitaar, en nog een electrisch beginnersgitaartje waar ik nagenoeg niks mee doe.

Verder mag ik graag muziek maken met een aantal jongens bij me uit de klas, dan wil ik ook nog wel eens drums bespelen of percussie. Verder lijkt het me fantastisch om viool, saxofoon en piano te kunnen spelen. Misschien is dat alles bij elkaar wat hoog gegrepen, maar zeg nooit nooit.

Met vriendelijke groet!

bass blom
23 april 2012, 18:07
ha welkom buurtgenoot :D

JoananBlei
23 april 2012, 18:42
Ik natuurlijk razendbenieuwd hoe -in de buurt dat dan is!

bass blom
23 april 2012, 18:57
google is your friend ;)