PDA

View Full Version : Framus Dragon serienummer.



Brum
23 april 2012, 09:59
Vraagje... Ik heb een Framus Dragon, niet de nieuwste meer en ik denk van de eerste serie. Heel erg blij mee ook en er moet al iets van een Rectifier voor terug komen, wil ik 'm weg doen. Alleen, ik kan aan de hand van het serienummer echt niets vinden. Gitaren van Framus geen enkel probleem, maar versterkers, ik heb geen idee hoe je die serienummers moet lezen.

Weet iemand hoe het zit met de serienummers van Framus versterkers? Het serienummer van mijn versterker is: F00284

Bij voorbaat dank!

Eko
23 april 2012, 10:56
Framus bestaat nog steeds. Kwestie van een mailtje en je hebt , denk ik , resultaat. Ze bestaan al heel lang en goede kans dat er verzamelsites zijn e.d. Op de website van Framus staat ook meer info.

Brum
23 april 2012, 11:28
Framus bestaat nog, ik ben er van op de hoogte. Zo oud is m'n versterker nu ook nog weer niet.;)

Op de website van Warwick/Framus staat alleen beschreven hoe je de serienummers van gitaren moet lezen, niet van de versterkers en een hoop Googlelen heeft ook niets opgeleverd.

Ik zal ook een mailtje naar Framus sturen als ik er hier ook niet uit kom, uiteraard, maar ik dacht dat er hier misschien ook wel mensen zijn die weten hoe het met de serienummers zit. Beetje info hier kan immers geen kwaad, ook voor anderen. Ik ben vast niet de enige Framus bezitter.;)