PDA

View Full Version : voer voor jullie afkraakbehoeftes :D



Swan
9 juni 2003, 16:12
ff wat van The White Stripes opgenomen, het nr Dead leaves and the dirty ground...ik speel normaal nooit ditsoort stuff dus was ff wennen..heb me nog niet aan het cleane fingerpicking stuk gewaagd dus dit zijn de wat heavyere gedeeltes.....en ik weet dat t niet erg ingewikkeld of moeilijk te spelen is of whatever maar t is wel leuk om te spelen en daar gaat t om :)
gear: Warlock, MT2 met gain op 10% :D en peavey envoy, crappy webcam mic...sommige delen zijn gedubd

http://members.lycos.nl/z1o/deadleaves2.mp3

SiNiSTRaL
9 juni 2003, 16:15
uh...
ik geef maar geen commentaar, maar een tip: Rake noten zijn geen harmonics...

Swan
9 juni 2003, 16:19
ja duh, maar vind t zo leuk klinken......niet alle muziek gaat er om zo clean mogelijk te spelen

SiNiSTRaL
9 juni 2003, 16:26
ok...maar nog vind ik het kut klinken, vind white stripes sowieso nix aan...

Swan
9 juni 2003, 16:30
smaken verschillen ;)

kokteejl
9 juni 2003, 16:40
nice... is idem wijs om te spelen eh? probeer is little acorns men buren kennen da ook al
maar je geluid is bijna exact hetzelfde als dat van Jack?! Heb je dan ook zo'n kutgitaar?

Swan
9 juni 2003, 16:50
ja little acorns is cool :D zie mn signature ;)
was van plan om die te gaan leren....

hmmm ja t lijkt wel enigzins op jacks geluid...terwijl ik totaal andere gear gebruik....had eerlijk gezegd gewoon n slecht geluid proberen te creeeren, lol....t is n Metalzone met de distortion op 10% met veel bas en mids...

kokteejl
9 juni 2003, 16:55
khad je gear dus nog niet bekeken ;-)

Swan
9 juni 2003, 16:58
jack's toon is wel zo crappy dat t weer cool wordt...bij live opnames is t helemaal erg....eigelijk klinkt mijn gear nog te clean :cool:

kokteejl
9 juni 2003, 17:03
ik denk dat als je echt hetzelfde geluid wilt, moet je je stemknoppe een heel klein beetje verdraaie zoda je powerchords gaan euhm...jah...erg kut klinken?
bij mij is het wel normaal men stagg ontstemd telkens weer

Negative K3 fan
9 juni 2003, 17:04
en degene die dit heeft gespeeld heeft mij enorm zitten afkraken in het pib topic???

dan begin ik er maar niet aan :D

Swan
9 juni 2003, 17:06
nee hoef niet echt tzelfde geluid....k vind alleen mn Metalzone wat te metal klinken maar krijg binnenkort n DS1....dat zal wel beter klinken :)

valse powerchords zijn :dance:

kokteejl
9 juni 2003, 17:06
hehehehe :D

SiNiSTRaL
9 juni 2003, 17:19
en degene die dit heeft gespeeld heeft mij enorm zitten afkraken in het pib topic???

dan begin ik er maar niet aan :D

laten we het hier maar op houden: bij jullie beiden klinkt het kut

Barret Wallace
10 juni 2003, 11:51
wtf is dit voor stijl :???:







:-D

Swan
10 juni 2003, 12:38
wat is dat nou voor lompe reply barret :???: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:




:-D

kokteejl
10 juni 2003, 17:04
ey swan effe offtopic: welke liekes (nederlanders lees: liedjes) kun je allemaal van the white stripes?

Swan
10 juni 2003, 17:30
alleen nog maar 7 nation army, offended in every way, dead leaves, fell in love with a girl......ga er binnenkort nog wat meer leren als ik weer tijd heb...

jorrit
30 juni 2003, 20:23
ik wil niet lullig zijn hoor......maar spelen de white stripes dit net zo of is dit een slechte cover.....(als ze het net zo spelen.....godver iedereen krijgt tegenwoordig een platencontracht....)






:D

Swan
30 juni 2003, 21:13
ja man ik heb het echt precies op de noot af precies nagespeeld !

Kitaarhiero
1 juli 2003, 11:41
Zo precies nagespeeld is het niet. je versneld hier en daar. Dit klinkt trouwens wel beter dan 7nation army

Barret Wallace
1 juli 2003, 11:45
Zo precies nagespeeld is het niet. je versneld hier en daar. Dit klinkt trouwens wel beter dan 7nation army

Jezus snap je dan niet dat het sarcastisch bedoeld was...

Swan
2 juli 2003, 19:12
HOE KAN IK HET NOG SARCASTISCHER MAKEN?????????? wat zijn mensen toch dom

the joshua tree
6 juli 2003, 20:10
HOE KAN IK HET NOG SARCASTISCHER MAKEN?????????? wat zijn mensen toch dom

HOOOOOOOO

een bepaald soort slag mensen...

ik voel me dus niet aangesproken :evil:

Kitaarhiero
7 juli 2003, 21:28
Zo precies nagespeeld is het niet. je versneld hier en daar. Dit klinkt trouwens wel beter dan 7nation army

Jezus snap je dan niet dat het sarcastisch bedoeld was...

:D misschien moet ik maar eens sarcastisch een nummer van Steve Vai gaan naspelen ;)

Barret Wallace
7 juli 2003, 21:42
Steve vai suckssssssssss

Ohzoso
25 juli 2003, 18:31
Vai is n homo!!!........met z`n mietjesgitaar!!! 8-)