PDA

View Full Version : Veelzijdig muzikant meld zich aan!



YoramRE
22 april 2012, 12:03
Hey allen,

Met de intentie binnenkort een gitaar te gaan bouwen kwam ik hier terecht en het leek me leuk deel te gaan nemen aan het forumleven hier :)

Ik speel een jaar of 4-5 gitaar nu, met wisselende frequentie. In de tussentijd meermaals opgetreden in verschillende samenstellingen en stijlen. Ondertussen ook weer op zoek naar een band om mee te spelen, dus mocht je in omgeving Amersfoort een gitarist zoeken, dan ben ik je man :)

Gitaargear: Een cheapocaster (ooit mee begonnen), Epiphone LP en een Ibanez GSR 200 bas. Over studiogear zal ik maar niet beginnen ;)

Naast gitaar speel ik ook al een jaar of 7 piano, heb ik mezelf leren drummen en een beetje bassen en ben ik ondertussen behoorlijk vaardig in mijn thuisstudio.

Qua stijlen loop ik eigenlijk bijna overal wel warm voor, buiten de deathmetal achtige herrie dan. Een bijna (oor)dood ervaring bij een dergelijk concert in de Oekraïne heeft me dat geleerd :)

Voor verdere vragen vraag maar raak!
Groet!
Yoram

Martijn-w
22 april 2012, 15:54
Welkom Yoram!

Ik ben benieuwd om iets van je studiowerk te horen in het sounds gedeelte!
De gitaarbouwers op dit forum zijn zeer vaardig, daar kan je veel van leren, dus je ziet hier op het goede adres!

Martin_
22 april 2012, 18:54
Welkom! Ik ben benieuwd wat je wilt gaan bouwen. :strat:

YoramRE
23 april 2012, 20:30
Hey,

Dank voor het welkom!
Ik zal binnenkort eens wat uploaden voor de ballotagecomissie hier ;)
Ben van plan om een ibanez-achtig model te gaan bouwen met bolt-on neck, string through constructie, gewoon lekker simpel, daar mijn houtbewerkingsskills nog echt in de kinderschoenen staan.

Groet.

Duhsjaak
25 april 2012, 04:40
Hey allen,

.................................................. ....

Ik speel een jaar of 4-5 gitaar nu, met wisselende frequentie. ..................................................

Hi
Wat leuk dat je verschillende frequenties gebruikt! Dat maakt het allemaal wat minder eentonig! Zo zie je dat echte muzikaliteit soms in heel kleine details zit.

Welkom hier en veel plezier.
Vriendleijke groet, Gus