PDA

View Full Version : Wanted Guild Brian May



ieme
9 juni 2003, 15:41
Ja ik weet dat ik moet adverteren op gitaarmarkt enz enz... maar ik heb hier een veel groter publiek.
Ik ben op zoek naar een Guild Brian May model (GEEN BURNS!!!) weet iemand waar er in nederland/europa nog een te krijgen is want deze gitaren zijn al 12 jaar uit productie en ik wil er zo graag een hebben!

Alvast onwijs bedankt en als er een slotje op deze topic moet is dat dan niet anders.......

Nocki
9 juni 2003, 16:29
hoi,

ik heb er geen en weet ook niet waar die te koop is. maar..
ben er wel een ijdje mee bezig geweest. en het is echt niet alles. ik was echt gek van die gitaren maar ze zijn niet helama origineel en klinken ook niet helemaal zo als die van brian.

ik geloof de de burns zuthetieker is dan de guild maar weet het niet meer zeker. als het echt hjouw gitaar is zeker doen. maar weet het wel zeker...

Nocki

ieme
9 juni 2003, 17:23
Hoi nocki,

Ja wat brian may gitaren betreft kun je het beste gaan voor KZ repicas www.kzguitarworks.com maar die gitaar kost €4500,00 en anders de RS guitars www.rsguitars.com die $2500,00 kost.
Ik heb op een Guild van iemand gespeeld en ben er nu al 3 of 4 jaar mee bezig en wil nu toch echt zo'n guild.
Ik was aan het sparen voor een Guild en toen kwam de Burns die ik toen ook kocht maar zeer zeer zwaar tegenviel en ik mn besluit nam om toch voor een Guild te gaan want ze zijn echt heel goed (maar t is wel iets voor de liefhebber en zeker niet iedereen zal er weg van zijn!)

Groet,
ieme

gjlp
9 juni 2003, 20:59
Ik hoop dat het je lukt. Die guild's zijn collectors items geworden. Ik heb toen zelf ook de burns gekocht maar ik ben ook teleurgesteld in de gitaar. In ieder geval succes met je zoektocht..