PDA

View Full Version : Nieuwe video 'War Trumpet'



Artoftone
21 april 2012, 14:15
Hallo Allemaal!

Na mijn CD release was het tijd om weer eens een filmpje op te nemen voor YouTube!
Dus bij deze 'War Trumpet'. Voor de titel uitleg kijk bij de beschrijving van het filmpje. Leuk om misschien te vertellen is dat ik na aanleiding van dit nummer een echte antieke War Trumpet heb gekregen van mn vader! Tis vreselijk lastig om geluid uit dat ding te krijgen maar wel supergaaf. Een plaatje ervan zit aan het begin van de video.

http://www.youtube.com/watch?v=gKxG5-833GU&context=C4692579ADvjVQa1PpcFOp_RlhrtxN5aHvKcn-TcqfFSNOCnSZlrU=

Hopelijk vinden jullie het wat!

Groeten Max

Ernest01
21 april 2012, 15:00
Goed gespeeld ! Goede techniek ook. Ben jaloers, geloof ik..... (en dat op m'n oude dag....:sssh:)
Het 'slagje' vind ik minder, leidt nogal af, vind ik. Maar wellicht dat anderen dat wel vinden passen.
Mooi nummer in ieder geval.

arcane
21 april 2012, 15:49
Wow, klinkt erg fijn :)

TheLargerSound
21 april 2012, 19:14
1 woord.

SUPER!!!!!!!!

Duhsjaak
21 april 2012, 19:16
Hi
Ja, die ander die dat tikje op de bassnaar wel wat vindt ben ik dus.
Op het vasteland niet zo gebruikelijk, maar luister maar naar de grote UK pickers en er loopt een spoor van tikkers door alle opnames heen.

Met name John Martyn, nog niet zolang geleden helaas de strijd met de drank opgegeven, tikte met (uit mijn hoofd) 49 LP's/CD's er vrolijk op los. Een van zijn mooiste: May you never. Met een onverwoestbare timing. Prachtig.

Maar ook Bert Jansch, john Renbourne, Stefan Grossman...... als je eenmaal begint is er geen stoppen meer aan.

Heer Motormouth himself (Artoftone/TS) wat een onwaarschijnlijke schoonheid weer. Heel fijn!
Vriendelijke groet, Gus

Duhsjaak
22 april 2012, 10:29
Hi
War mijn URL dingest nou gebleven is?


http://www.youtube.com/watch?v=LOi_wxypeGc

Kijken of ie het nu wel doet/ik het goed heb gedaan.
Vriendelijke groet, Gus

bass blom
22 april 2012, 10:50
holy tering wat een massief gitaargeluid :cheerup:

Merelvh
22 april 2012, 15:48
Super!!!
Maar dat wist je al wel ;)