PDA

View Full Version : weer een nummer van sunday violence, met meer gitaar!



sunday violence
9 juni 2003, 15:12
eey allo, ik heb nog ff een nummer gepost, het is wel een beetje in hetzelfde sfeertje als de andere, staat ook op onze demo, maar wat meer gitaar en de lead is ook wat harder deze keer.

niet luisteren als je alleen van deprimerende teringherrie houdt van het is wel vrolijk!

http://www.vitaminic.nl/cgi-php/get_file.php3?modo=1&bid=463476

let me know please!

Bins
9 juni 2003, 15:31
Beetje hetzelfde gevoel als bij het vorige nummer, best happy en catchy enzo. Deze keer is de mix wel beter vind ik. Het klinkt als band zegmaar ook wel strak en profi allemaal.
Maar dat introtje/thematje/dingetje is echt zo'n "dit komt me bekend voor" achtig iets. (bij de intro van het vorige nummer ook al).

Naar mijn mening is er al teveel van dit soort muziek op de markt, maar als dit je ding is dan doe je het iig goed.

Trouwens, met een bandnaam als "Sunday violence" verwachte ik eigenlijk iets meer hardcore. Zo van: Vanavond live: Agnostic Front, Exploited, Sunday Violence. Zet je mohawk recht en doe je kisten aan!!

;)

sunday violence
9 juni 2003, 15:38
hahaha vinnik ook!
onze bandnaam is veels te heavy maar toen we begonnen speelden we ook andere nummers, covers van slayer enzo...
maar we spelen al een tijdje en we zien het ook niet zo zitten die naam nu nog te veranderen.

maar je hebt wel gelijk hoor!

Barret Wallace
9 juni 2003, 16:01
hehehe vette solo man er zit een klein tintje shred in yeah 8-)

het nr is niet mijn stijl maar again strak gespeeld keep it up

sunday violence
16 juli 2003, 15:55
misschien een beetje sneu om mijn eigen nummer weer op te halen, maar ja what the fuck, zijn er misschien nog een paar die hier wat over te zeggen hebben?? ben wel benieuwd namelijk...

Br@mbo
17 juli 2003, 10:39
ik kan er echt niets aan doen maar kvind de zang niet echt wow .... :s



de rest is super !!

el loco
18 juli 2003, 13:50
Jullie zijn iig goed bezig: het zit goed in elkaar! Toch ff wat kanttekeningen (opbouwend bedoeld)
- ik zou iets meer gitaar & drums in de mix gooien (doordat de stem er nu heel erg bovenop ligt, komt het volgensmij poppier over dan het bedoeld is, maar dat kan natuurlijk een keuze zijn)
- beetje meer variatie in de drums zou ik (maar wie ben ik nou helemaal) leuk vinden
- ietsje sneller misschien voor de energie

Voor de rest: `t is niet mijn smaak muziek, maar het klinkt lekker en dat is belangrijk. btw coole solo!

roppie
18 juli 2003, 15:42
klinkt ondanks het gestotter van m'n computer best vet

'tallica-fan
31 juli 2003, 20:12
Cool nummer, lekker happy 8-)
ik ben meer een metal fan, maar ik kan hier best naar luisteren.

Keep up the good work :dance:

Kitaarhiero
1 augustus 2003, 12:09
Cool nummer. De zang is wel iets te luid. die had wel wat dieper in de mix kunnen zitten.