PDA

View Full Version : EHX electric mistress



tompie
20 april 2012, 19:46
Hallo allemaal, ik hoorde verschillende filmpjes op You Tube omtrent bovenstaand pedaal en ik vond m eiglk erg leuk klinken. Heeft iemand ervaringen met dit pedaal? Hij kost iets van 110 euro dacht ik... Vooral de combinatie van flanger en chorus vond ik echt iets hebben.

Dreverhaven
20 april 2012, 20:09
De Electric Mistress is niet meer nieuw te koop, dat is een vintage pedaal. De Deluxe Electric Mistress nog wel. Dat is een flanger, geen chorus. De Poly Chorus heeft zowel flanger als chorus aan boord. Op welk van de drie doel je nu precies?

Nielsje
20 april 2012, 20:13
Tompie, je kan ook eens de zoekfunctie proberen.
Daarvoor is 'ie.

DemolitionColorScheme
20 april 2012, 20:38
De Electric Mistress is niet meer nieuw te koop, dat is een vintage pedaal. De Deluxe Electric Mistress nog wel. Dat is een flanger, geen chorus. De Poly Chorus heeft zowel flanger als chorus aan boord. Op welk van de drie doel je nu precies?
Hij bedoeld die nieuwe Stereo Electric Mistress, denk ik zo.
http://www.keymusic.com/gfx_productcode/101326/4/Electro-Harmonix-Stereo-Electric-Mistress.jpg

Dreverhaven
20 april 2012, 21:04
Zeg dat dan gelijk.
Mijn hoofd is te analoog ingesteld, dat merk ik wel weer.

tompie
20 april 2012, 21:04
Hij bedoeld die nieuwe Stereo Electric Mistress, denk ik zo.
http://www.keymusic.com/gfx_productcode/101326/4/Electro-Harmonix-Stereo-Electric-Mistress.jpg

inderdaad,deze!

Dreverhaven
20 april 2012, 21:05
Ga naar een winkel en probeer hem uit.

tompie
20 april 2012, 21:12
doe ik wrs, maar dat was mijn vraag niet. mijn vraag was of iemand er ervaringen mee had :)

Nielsje
21 april 2012, 01:25
doe ik wrs, maar dat was mijn vraag niet. mijn vraag was of iemand er ervaringen mee had :)

wrs?

anyway, zoekfunctie.

beruk
21 april 2012, 01:35
wrs?

anyway, zoekfunctie.
Ga je nest in, chagrijn.

EBOUE
21 april 2012, 08:11
Kleine moeite toch om te zeggen of ie lekker klinkt, helder, diep, wat dan ook? Ik heb 'm niet trouwens. ;)

tompie
23 april 2012, 20:55
Kleine moeite toch om te zeggen of ie lekker klinkt, helder, diep, wat dan ook? Ik heb 'm niet trouwens. ;)

dat dacht ik dus ook :) het is hier toch een forum? zoekfunctie trouwens al geprobeerd, srr, maar vind niet dadelijk een antwoord op mijn vraag... don't shoot me...

onrust nv
24 april 2012, 12:45
Ik heb'm naast mijn deluxe getest, en was zwaar teleur gesteld. Allereerst digitaal(de analoge deluxe is ook geen warm klinkend effect maar wel mooi) en ik vind het gewoon geen mooie sound. De deluxe en de stereo mistressen vindt ik echt niet opelkaar lijken. De oude mistress wil ik ook nog in m'n flanger colectie. Maar de XO wil ik alleen gratis, voor als ik m'n geluid wil verneuken. Dit zijn geen feiten maar meningen, iemand anders kan de nieuwe mistress te gek vinden, maar ik vind't zonde van mijn geld.

Ik denk dat je gewoon FF naar de winkel moet gaan om te checken of het wat voor je is.

Dreverhaven
24 april 2012, 16:17
Ik vind mijn vintage Deluxe wel warm klinken eerlijk gezegd. Hij kan ook flink snijden, maar dat hoeft niet.

onrust nv
27 april 2012, 01:29
Het is wel andere koek dan de gewone oude mistress. Maar die 2 zijn wel mijn favorieten. Ik vind mijn deluxe erg gers klinken met de Worm ervoor. Ik heb de kartonnen doos serie van de deluxe en heb geen moment spijt van die aanschaf. De worm had ik al.

Braindead
12 april 2013, 16:34
Even een bump aangezien ik interesse heb in de electro stereo mistress. Zijn er hier mensen die dit bakkie hebben? De reviews die ik op internet zie gaan van zeer positief tot negatief. Ik krijg wel de indruk dat de negatieve vooral een digifobie hebben. Hij schijnt juist wel warm te zijn.

Svp dus geen reacties over de Deluxe. Die bak is me veel te groot.