PDA

View Full Version : Hallo Gitaarliefhebbers...Even mezelf voorstellen..en een vraagje..



SusanneEveline
20 april 2012, 13:03
Hey...Ik ben Susanne, net nieuw hier op gitaarnet.

Ik zing al ruim twaalf jaar in een soul/funk/popband. Bevalt me goed tot nog toe.
De muziekstijl die me het meest trek is easy-listening..

Ik ben onlangs begonnen met gitaar leren spelen, om mezelf te kunnen begeleiden. Ik speel op een geleende gitaar(mijn broer is gitarist in de band)

Het liefst wil ik een eigen (tweedehands) gitaartje aanschaffen. Dat is moeilijker dan ik dacht..Pff..:???:
Ik wil niet al teveel geld uitgeven, vandaar mijn voorkeur voor een tweedehandsje.. Ik houd van een
warme mellow sound.. Kom zelf steeds terug bij de Takamine GS330S of de Simon & Patrick Woodland ceder.
Tja..moeilijke keuze.. heeft iemand ervaring met deze gitaren? maakt de keus misschien iets makkelijker voor me...;)

greetzzz...

EBOUE
20 april 2012, 15:04
Welkom SE! :)

Over de specifieke gitaren kan ik je geen advies geven, ik ken ze niet. Desalniettemin moet je een vrouw met gitaarambities nooit afremmen, dus hopelijk heb je hier een leuke tijd en succes met alles!

SusanneEveline
20 april 2012, 16:36
Dank je wel..Eboue!

Ik ben al druk aan het speuren op dit forum naar al wat er te vinden is over beide gitaren. Zowaar...ik word al iets wijzer.. ;-)
Blijft uiteindelijk toch een persoonlijk iets! Mijn eerste gevoel gaat uit naar de Simon & Patrick... Dus eigenlijk niet zo moeilijk..

EBOUE
21 april 2012, 13:54
Muziek is niet zonder gevoel, dus als dat goed zit... de gitaar moet wel van goede kwaliteit wezen daarnaast.