PDA

View Full Version : Mod voor MXR Fullbore Metal



Markmoos
18 april 2012, 17:27
Ik ben op zoek naar een mod voor een MXR Fullbore Metal. Mensen die bekend zijn met dit pedaal weten dat hij nogal wat fizzy hoog heeft. Is het mogelijk om er bijv. een LPF in te maken @ 6 khz? De high-potmeter heb ik al op 0 staan, maar dan heeft hij nog steeds te veel hoog.

http://3.bp.blogspot.com/-miSXUmm2ifM/T0qk2XgFK2I/AAAAAAAAG10/Jhwg1OjYwKo/s1600/Image008%2Bcopy.jpg

Dirk_Hendrik
18 april 2012, 20:22
Ja. Eitje..
Op het moment dat ik een schema te zien krijg dus. Dat was dus eerst maar eens op freestompboxes.org langs om te kijken of er daar een medeforumlid al eens verder was gegaan met dat uitzoeken. Niet dus. Kak. Op tech support van Dunlop hoef je met hun huidige produktlijn ook al niet te rekenen.

En dus wordt het een stuk lastiger. Doe ik een domme aanname als ik verwacht dat je zelf niet in staat bent een schema van het ding uit te tekenen?

Buzzel
19 april 2012, 10:18
Je kunt natuurlijk ook naar iets anders zoeken. Als je hier niet aan sleutelt kan je hem ook weer beter verkopen.

Fuhgawz
19 april 2012, 10:52
Idd, gewoon verkopen die hap en het geld gebruiken voor iets anders! Als zo'n mod niet bevalt dan is het een stuk lastiger hem te verkopen.

Buzzel
19 april 2012, 10:56
Als je trouwens een goed gain pedaal zoekt. Suhr Riot kost wat maar heb je ook wat. Dat ding kan alles en werkt erg goed met volume van je gitaar. De Riot is absoluut niet fizzy.

Rutger
19 april 2012, 11:23
Idd, gewoon verkopen die hap en het geld gebruiken voor iets anders! Als zo'n mod niet bevalt dan is het een stuk lastiger hem te verkopen.
Bovendien is mijn ervaring dat, als je eraan mod, je hem uiteindelijk toch wegdoet omdat het je toch nog steeds niet helemaal bevalt. Gewoonweg omdat een (eenvoudige) mod niets verandert aan de aard van het beestje.

Markmoos
19 april 2012, 16:05
Als je trouwens een goed gain pedaal zoekt. Suhr Riot kost wat maar heb je ook wat. Dat ding kan alles en werkt erg goed met volume van je gitaar. De Riot is absoluut niet fizzy.

Ik heb al een suhr riot ;). Inderdaad een goed distortionpedaal, maar qua karakter meer rock dan metal. Ook is een gate functie wel praktisch.

Buzzel
19 april 2012, 16:21
Ik heb al een suhr riot ;). Inderdaad een goed distortionpedaal, maar qua karakter meer rock dan metal. Ook is een gate functie wel praktisch.

O haha, anders knal je een TS voor de riot ;)