PDA

View Full Version : Gitarist zoekt bluesband omgeving Almelo.



rhcp_schipper
17 april 2012, 20:34
Hallo,

Ik ben een redelijk ervaren gitarist met de nodige band en podium ervaring. Mijn leeftijd is 25 jaar. Ben nu opzoek naar een bluesband om mee te spelen. De bands waar ik in heb gezeten waren allemaal pop/rock coverbands, maar wil nu het liefst alleen maar bluesmuziek maken. Dit is ook wat ik voornamelijk luister en thuis speel.

Heb verder (nog) geen ervaring met het spelen van blues in een band, alleen nog maar voor mezelf, maar dit wil ik dus graag gaan proberen. Waar ik naar luister is bijvoorbeeld: Joe Bonamassa, John Mayer, Kenny Wayne Shepherd, Robben Ford, Robert Cray, Stevie Ray Vaughan.

Ben in het bezit van geschikte gear voor de blues(zie mijn onderschrift voor een impressie), en in het bezit van een rijbewijs en een auto.

Hebben jullie een bluesband die nog een gitarist zoekt, of willen iemand misschien een bluesband starten neem dan a.u.b. contact op.

Mijn mailadres is: rhcp_schipper@hotmail.com

Groeten Tim

rhcp_schipper
23 juli 2012, 21:37
Nog steeds opzoek. Daarom de bump. :)

rhcp_schipper
5 februari 2013, 22:06
Bumpje, nog steeds zoekende.

E-J
7 februari 2013, 00:05
Ik weet niet of je hier al aan hebt gedacht: kijk in lokale krantjes (als je een oude-lullenbluesband wilt joinen), ga naar (blues)café's waar ze veel open mic sessies, jamsessies en/of optredens organiseren. En anders zelf een bandje opzetten en overal advertenties plaatsen/ophangen? Succes!

rhcp_schipper
7 februari 2013, 06:45
Ik weet niet of je hier al aan hebt gedacht: kijk in lokale krantjes (als je een oude-lullenbluesband wilt joinen), ga naar (blues)café's waar ze veel open mic sessies, jamsessies en/of optredens organiseren. En anders zelf een bandje opzetten en overal advertenties plaatsen/ophangen? Succes!

Bedankt voor de tips. Echt bluescafé's hebben we hier helaas niet. Dus jamsessies ook niet vaak.

arjanb01
7 februari 2013, 09:46
Check anders bij Naxt in Almelo (tegenover wasstraat Leus), hier repeteren we met Razzle ook. Die hebben elk weekend jamsessies. Kan je muzikanten tegenkomen en beetje netwerken en spelen !
Het is dat ik al zelf een band heb, anders had ik met jou een bluesbandje willen oprichten.

Kim Wilson
7 februari 2013, 10:09
Bedankt voor de tips. Echt bluescafé's hebben we hier helaas niet. Dus jamsessies ook niet vaak.

Bij Janssen en Janssen in Enschede hadden ze regelmatig blues-jamsessies, maar dat is inmiddels vervangen door iets anders. Een stukje verder voor je, maar elke eerste zaterdag van de maand is er in Oldebroek ook een jamsessie.

rhcp_schipper
7 februari 2013, 12:45
Check anders bij Naxt in Almelo (tegenover wasstraat Leus), hier repeteren we met Razzle ook. Die hebben elk weekend jamsessies. Kan je muzikanten tegenkomen en beetje netwerken en spelen !
Het is dat ik al zelf een band heb, anders had ik met jou een bluesbandje willen oprichten.

Gitarist van razzle? Was naxt een beetje vergeten. Ga ik zeker een keer kijken.

rhcp_schipper
7 februari 2013, 12:47
Bij Janssen en Janssen in Enschede hadden ze regelmatig blues-jamsessies, maar dat is inmiddels vervangen door iets anders. Een stukje verder voor je, maar elke eerste zaterdag van de maand is er in Oldebroek ook een jamsessie.

Thanks voor de info. Ga ik zeker checken.

arjanb01
7 februari 2013, 18:18
Gitarist van razzle? Was naxt een beetje vergeten. Ga ik zeker een keer kijken.

Yeps gitarist van razzle! Naxt heeft mooie oefenruimtes en hou voor jamsessies hun site in de gaten!

rhcp_schipper
7 februari 2013, 21:31
Yeps gitarist van razzle! Naxt heeft mooie oefenruimtes en hou voor jamsessies hun site in de gaten!

Ok, dan heb ik er een gezicht bij. Ga ik zeker de site in de gaten houden.

mrlnx
22 maart 2013, 08:24
Ik weet wel dat er in hengelo een cafe is waar welleens wordt opgetreden, door een paar oude gasten die blues spelen. Ik zal eens aan mijn vader vragen die weet wel wie en waar.

rhcp_schipper
22 maart 2013, 12:45
Ik weet wel dat er in hengelo een cafe is waar welleens wordt opgetreden, door een paar oude gasten die blues spelen. Ik zal eens aan mijn vader vragen die weet wel wie en waar.

Als je dat zou willen doen, graag. Dan hoor ik graag van je.

rhcp_schipper
3 juli 2013, 22:50
Bumpje, helaas nog steeds zoekende.