PDA

View Full Version : Nieuw... hier dan...



RatiuG
17 april 2012, 19:14
Hallo Snaarfreaks....

Hierbij stel ik me even voor... Ben 37 en speel sinds mijn 11e,heb de laatste(ruim) 10 jaar weinig gedaan op 't gitaarvlak maar wil de draad(snaar..??) weer oppikken.
Ben op gitaarnet terechtgekomen om de nodige info te vinden ivm reparaties en alle andere handige tips die ik hier tegenkom.
Onlangs spalted maple PRS kit gekocht en heb nog 3 elektr.gitaren(mijn eerste barrel,strat copy/charvette(charvel copy) en een Aria pro) Niet echt top of the bill maar heb me er jarenlang goed mee vermaakt. Door de jaren heen ook een Hiwatt 100custom top gehad(ooit vd gitarist van Jewel geweest,en echt oudje dus ook). Hiwatt ooit al verkocht ivm geldnood (klote maargoed). En ben onlangs in t bezit gekomen van een oude Kustom 300 top incl. 2 grote Kustom speakers(jaren 70).

Hoop dat ik alle info hier kan vinden en evt mijn kennis kan laten gelden. Ben momenteel op zoek naar info over mijn DIY PRS en dan voornamelijk het kleuren vd body(doorzichting zodat de spalted mooi doorkomt) en t lakken met nitrocellulose.

Zo,dat was mijn voorstelrondje... Wie weet tot in de toekomst Gitaarvriendjes & vriendinnetjes...!!!:dance:

Harry
18 april 2012, 09:51
hoi en welkom!!!