PDA

View Full Version : amp. Vox VT120+



astair
16 april 2012, 14:51
Beste,in heb een nieuwe amp.Vox VT120+ gekocht.
Maar de handleiding is in het engels,kan er iemand me helpen aan een nederlandse versie AUB.
Dank bij voorbaat en vriendelijke groeten

Freddy

jim__
16 april 2012, 15:53
Er bestaat geen Nederlandse versie, althans niet op de site van Vox zelf. Overigens zou ik proberen om er in het Engels uit te komen. Dat zal in het begin misschien lastig gaan, maar snel genoeg ken je alle Engelse gitaartermen wel en heb je in de toekomst ook geen last meer van Engelstalige handleidingen. Bij de meeste muziekapparatuur wordt er immers geen Nederlandstalige handleiding meegeleverd.

Goeiemorgen
16 april 2012, 15:56
Ik heb wel ervaring met de VOX VT amps, als je vragen hebt kan ik je er wel mee helpen.

astair
16 april 2012, 21:08
Jim,hartelijke dank groeten astair

astair
16 april 2012, 21:09
Beste,dank u wel hoor groeten astair.

Git Aar
17 april 2012, 18:51
Ik heb ook een vt+ aangeschaft, maar snap niks van dat hele ding. Dus binnenkort op marktplaats want dit is ergerlijk. Het is belachelijk dat dergelijke apparaten niet van een normale Nederlandstalige handleiding voorzien zijn.

Erik70
17 april 2012, 19:02
Ik geloof dat Vox in Nederland maar 2 van deze amps heeft verkocht.
Om alleen daarvoor nou veel geld te investeren in het vertalen en drukken van een handleiding in den nederlandsche taal....


:-)

arcane
17 april 2012, 19:02
Ik heb ook een vt+ aangeschaft, maar snap niks van dat hele ding. Dus binnenkort op marktplaats want dit is ergerlijk. Het is belachelijk dat dergelijke apparaten niet van een normale Nederlandstalige handleiding voorzien zijn.

Dat zou toch geen reden moeten zijn om het ding te verkopen. Zover ik het begrepen heb zijn dat leuke versterkers. Als je bepaalde termen niet kent kun je ze immers opzoeken op internet of hier vragen stellen, er zijn zat mensen die je met plezier willen helpen.

Erik70
17 april 2012, 19:15
Precies. Bovendien staat Youtube ook afgeladen vol met filmpjes over dit soort Voxjes.
Maar wat valt er feitelijk aan te snappen. Het is toch vooral een kwestie van aan de knopjes draaien, luisteren wat er gebeurt en stoppen met draaien als je iets hoort wat je aan staat.
Als je werkelijk geen idee hebt waar die knopjes voor zijn, tja.. dan zou je je af kunnen vragen of je wel weet wat je gekocht hebt en wat je ermee moet/kan doen. Als dat besef er echt niet is dan gaat een nederlandse handleiding je ook niet verder helpen, ben ik bang.

darkrazer
18 april 2012, 11:37
Het heeft mij ook even gekost voordat ik mijn vox ad-vt door had. Die valvetronix versterkers zijn minder makkelijk in gebruik dan bijv. een cube, maar hoe verder je komt hoe meer je er achter komt dat het veel meer mogelijkheden bied... En volgens mij komt geen enkele versterker met een Nederlandstalige handleiding.

Ik zou niet zo makkelijk opgeven! Het zijn de beste amps in hun klasse!

astair
18 april 2012, 15:01
in ieder geval prachtige sound en moet hem nog onder de knie krijgen gtroeten Freddy
Het heeft mij ook even gekost voordat ik mijn vox ad-vt door had. Die valvetronix versterkers zijn minder makkelijk in gebruik dan bijv. een cube, maar hoe verder je komt hoe meer je er achter komt dat het veel meer mogelijkheden bied... En volgens mij komt geen enkele versterker met een Nederlandstalige handleiding.

Ik zou niet zo makkelijk opgeven! Het zijn de beste amps in hun klasse!

astair
18 april 2012, 15:04
Dank u wel groetjes Freddy

astair
7 mei 2012, 21:23
Beste,dank voor uw reactie.Ben al een beetje weg met de instelling van mijn VoxVT120+.Lees dat u ervaring heeft met deze,kunt u me AUB helpen.Hoe moet ik de amp.afstellen om hem blues(warm) te laten klinken,speel met een fender telecaster.
Graag iets terug en dank bij voorbaat
met vriendelijke groeten.