PDA

View Full Version : Ik zoek een nieuwe versterker



Flitser
15 april 2012, 22:46
Nu heb ik een Randall RG50-112, maar omdat dit niet mijn ding is(te weinig gain) wil ik hem wegdoen voor een nieuwe. Ik weet dat er in de advertentie in mijn signature iets anders staat, maar je moet wel een beetje goede reclame voor je eigen product maken he :sssh: Nu zoek ik dus een nieuwe versterker. Mijn budget ligt rond de 200 euro. Ik speel voornamelijk heavy tot thrash metal. De amp komt op mijn kamer te staan, dus qua volume maakt het mij niet veel uit. Verder heb ik geen voorkeur voor een solide state, tube of hybrid versterker. Ook merk maakt mij niks uit, als het maar geen Line 6 is. Heeft iemand ideeën?

lindstrom
15 april 2012, 23:10
Heb wel een idee,... kuch, in mijn sig..

Flitser
15 april 2012, 23:31
Heb wel een idee,... kuch, in mijn sig..

Die vind ik helaas te duur. Daarnaast moet ik er dan nog een cabinet bij kopen, die ook al minstens 150 euro zal kosten.

Edit: ik heb nu 150 euro geboden voor een Peavey Valveking met kapotte reverb. De vraagprijs is 250.

jannest
16 april 2012, 13:18
voxje of een cubje

je ken ook een pedaaltje scoren

LesPaul1612
16 april 2012, 13:30
Solid state/hybrid is wel lekker praktisch en goedkoop. Kan soms ook zeer behoorlijk klinken, maar dan moet je wel 'n goede hebben. Misschien peavey Bandit of een Randall rg100?

Flitser
16 april 2012, 22:36
Heb vandaag een Marshall VS100 gekocht :) Prima ding en hij was "maar" 100 euro.

@LesPaul1612: Ik heb ook nog naar de Peavey Bandit gekeken, maar uiteindelijk heb ik voor de Marshall gekozen. Met Randall heb ik nu een redelijk slechte ervaring, dus die kies ik voorlopig niet meer.

@Jannest: Ik heb al een Cube 15x, die ik niet goed genoeg vind. Een Vox lijkt mij niks, omdat die in mijn ogen meer voor Blues en dergelijken is. Ik kan er ook verschrikkelijk naastzitten hoor, maar Vox en Metal gaan in mijn ogen niet samen.