PDA

View Full Version : Beginnende gitarist/bassist zoekt Ska/Punk band in de omgeving van Meppel.



joeribraams
15 april 2012, 21:38
Hoi, ik ben Joeri, ik ben 14 jaar en ik ben op zoek naar een Ska of Punkska bandje in de buurt van Meppel.
Ik speel nu een half jaartje gitaar, en wat langer bass.
Verder speel ik ook een beetje ukelele en ik kan ook een beetje editen.
Ik luister naar OA:
Reel Big Fish
Goldfinger
Streetlight Manifesto
NOFX
Orange
En dat soort muziek.
Ik heb een Epiphone Les paul Special II GT (:lovelove:) en een Fender Bronco bass.
Als je een bandje hebt of er een wil beginnen, geef me een reactie!

merlijnv
22 oktober 2012, 11:54
ik heb wel intresse maar meer in bands zoals three days grace en daughtry. ik speel bass en woon vlakbij meppel. misschien kunnen we toch tot een overeenkomst komen ;)

joeribraams
5 november 2012, 18:06
ik heb wel intresse maar meer in bands zoals three days grace en daughtry. ik speel bass en woon vlakbij meppel. misschien kunnen we toch tot een overeenkomst komen ;)

Ja, lijkt me leuk! Het gaat me in eerste instantie meer om een bandje beginnen, dan vinden wel later wel uit welke stijl past. We kunnen een keer afspreken om wat te gaan jammen, zien we dan wel of het wat is.

Oranjeaap
4 december 2012, 19:51
Ik weet dat dit super oud is maar lukt het een beetje om muzikanten te vinden rondom Meppel? Ik woon weer in Meppel sinds kort, wil weer graag wat muziek maken met wat mensen maar ik ken verder geen muzikanten. Hoewel, ik hoor wel eens iemand drummen verderop in de straat :seriousf:

Ik speel gitaar. Als iemand een keer samen wat wil spelen, laat maar horen. Of als je nog een drummert kent zou dat ook tof zijn, gitaristen zijn er wel in overvloed.