PDA

View Full Version : Hoi



Martin_
14 april 2012, 16:56
Eindelijk maar eens voorstellen;) Zoals wel meer hier, ben ik een late beginner. (bijna 40). Ik had er al vaak over gedacht om een gitaar aan te schaffen, maar in al die jaren kwam het er nooit van. Vier jaar geleden een beetje impulsief een gitaar via Marktplaats gekocht. Vooral voor de heb. Toen ik hem eenmaal had, ben ik er toch een beetje mee gaan uitproberen om er geluid uit te krijgen. Via http://guitar.about.com/ het een en ander geleerd. Toch kon ik mij er niet toe zetten om echt elke dag te oefenen. Daarna een jaar later weer eens opgepikt om een beetje te oefenen. Ook dat niet zolang doorgezet. Ik kwam elke keer weer bij mij grootste hobby uit: auto's. Hier ging mijn meeste vrije tijd in zitten.
Een maand geleden toch weer mijn gitaar opgepikt en via Justinguitar weer aan het oefenen. Eens kijken of ik het nu langer vol houd. Totnutoe nog wel.
http://i227.photobucket.com/albums/dd260/alfa155_1995/IMG_0100.jpg
Dit is mijn gitaar. Een Japanse Fender Telecaster HMT. Ondertussen zat ik te kijken om nog een gitaar te kopen met meer elementen. Het laatste plan is echter om hem zelf te gaan bouwen. Ben nu aan het puzzelen wat en hoe het moet gaan worden. Voor mij ging er een nieuwe wereld open toen ik zag wat er mogelijk is om zelf te bouwen. Hopelijk open ik op het zelfbouwgedeelte zelf nog eens een topic. Tot dan zal ik hier en daar een vraag stellen en héél veel meelezen.

ghost-rider2006
14 april 2012, 17:23
Welkom Martin


Late beginners stikt het hier van dus maak je geen zorgen

Gitaar bouwen heb ik ook al aan gedacht maar toch een beetje veel tools nodig dus die gedachte maar laten varen,,


Have fun hier

Martin_
14 april 2012, 19:13
Thanks!
Ach gereedschap is nooit weg. Ik klus verder ook in en om het huis. Links en rechts kan ik ook wel gereedschap lenen of desnoods huren. Er zijn wel een paar dingetjes waar ik tegenop zie, maar dat houd mij nog niet tegen om een poging te wagen.

ghost-rider2006
14 april 2012, 19:22
haha waar kom je vandaan dan kom ik je gereedschap wel lenen

Martin_
14 april 2012, 19:29
Euh, van de andere kant van het land. Zelhem, in de Gelderse Achterhoek :hide:


<= edit: even mijn profiel aangevuld.

ghost-rider2006
14 april 2012, 19:40
hmzz das wel ver hahaa rotterdam hiero

lindstrom
15 april 2012, 13:43
Welkom alhier :ok:

Martin_
16 april 2012, 19:35
Dank je wel.