PDA

View Full Version : DennChooch, at your service!



DennChooch
14 april 2012, 12:39
Hallo,

ik ben Denn, 20 jaar en speel onderhand 3 jaar gitaar. in deze 3 jaar heb ik mij vooral bezig gehouden met metal en rock, alleen baal ik er van want doordat ik mij puur beperkte tot ritme gitaar heb ik vrij weinig vaardigheden opgebouwd. daarnaast ben ik ook nogal lui wanneer 't aankomt op 't leren van nummers. hier gaat verandering in komen, want voor 't eerst sinds 3 jaar ga ik weer lessen nemen! ik heb eerder een paar keer les gehad, toen ik net begon, maar nu is 't toch weer tijd om mezelf wat blues-chops en dergelijke aan te leren.

ik begin dit jaar weer aan een opleiding nadat ik met mijn ICT opleiding ben gestopt na 3 jaar. ik ga nu waarschijnlijk maatschappelijk werk doen. ik hoop echter dat ik toch ooit, misschien na deze opleiding, een keer een opleiding aan het conservatorium zou mogen volgen. :)

jullie gaan veel van me zien op dit forum, gitaar is echt mijn passie, en ik hou me er haast te veel mee bezig (is dat mogelijk? haha).

vragen? stel ze!

EBOUE
14 april 2012, 14:05
Een goed begin is't halve werk joh, en 3 jaar is niet zo lang. In elk geval heb je de basics onder de knie. Goede ritmepartijen zijn goud waard soleren komt later. Blues is een goed begin, pentatonisch.. breid het uit en voordat je het weet ben je alweer stappen verder dan nu. :)

DennChooch
14 april 2012, 15:10
je hebt gelijk, maar als ik soms zie hoe sommige mensen die net 3 jaar bezig zijn shredden... wauw, haha. ik heb de snelheid en kennis nog niet. :) en blues zal inderdaad wel een grote rol gaan spelen bij die lessen. het is tegenwoordig ook wel m'n favoriete genre, zeer zeker nadat ik Walter Trout persoonlijk heb mogen spreken!

EBOUE
14 april 2012, 15:24
Shredden (de stijl dan die je vaak hoort) is niet altijd interessant, slechts een verzameling van veel technieken hoe imposant ook soms. Als je een solo speelt moet ie ballen hebben en knallen. Als je W Trout wilt spelen, dan heb je daar niet zoveel aan. Pak een band, leer er lekker op los! En dat blijft zo..

lindstrom
15 april 2012, 13:44
Welkom alhier :ok: