PDA

View Full Version : Metallica live setup



Theije
8 juni 2003, 22:49
Ik zit momenteel naar Metallica live te kijken volgens mij ist Rock am Ring ofzo iets.
Maar wat ik me af vroeg, als ik zo ff vluchtig tel dan staan er tussen de 18 en 20 Mesa Recto's op het podium!! kan iemand mij uitleggen waar dat psies voor nodig is?? :)

Bates15
8 juni 2003, 22:58
Allemaal props..... Volgens mij heeft hij backstage een amp en een cabinet staan die gemiked is. Daar haalie zijn geluid vandaan. Heb ik ooit eens gelezen hoor. De rest is show.

Negative K3 fan
8 juni 2003, 22:59
ik had nog een a nder vraage, frans bauer is nu op tv, en ik vroeg me af wat voor gear die gitarist heeft!

Bates15
8 juni 2003, 23:02
van metalica naar Bauer? Ga kijken wacht ff

FNaRK
8 juni 2003, 23:44
Ik heb begrepen dat ze idd achter / onder / op het podium een closed cabinet hebben met een ingebouwde mike...........

Maar zo'n versterkermuur is wel errug cool en erg metal.....en weer eens wat anders dan de inmiddels verouderde Marshall Muur (pleaze note the sarcasm :wink: )

andy
8 juni 2003, 23:51
Ik heb begrepen dat ze idd achter / onder / op het podium een closed cabinet hebben met een ingebouwde mike...........

Maar zo'n versterkermuur is wel errug cool en erg metal.....en weer eens wat anders dan de inmiddels verouderde Marshall Muur (pleaze note the sarcasm :wink: )
Verouderde Marshall muur???? God damn waar is de tijd gebleven dat we eerbiedig een buiging maakten voor een Marshall muur. :razz:
Saxon op Lochem pop 83 of 84. Voordat de band op kwam schoof er een gordijn opzij dat de muur van Marshalls onthulde en wij maar juichen alleen bij het zien van de Marshall stacks. :lol:

FNaRK
9 juni 2003, 00:02
.............en jij wist toen nog niet dat al die kasten leeg waren :lol:

Bates15
9 juni 2003, 00:18
hahahahaha. Leeg inderdaad. Ik heb wat van die lege kasten moeten verplaatsen zeg bij festivals enzo. Gelukkig sta ik nu niet meer aan die kant van het podium..... Maar wel indrukwekkend.

andy
9 juni 2003, 00:20
Ach ik was jong en onbedorven. :-D
Ik weet niet of jij de band Tokyo Blade nog kent. Die speelde een keer in Vera in Groningen, ik stond toen achter de bar. Van de drie full stacks die de gitaristen hadden waren er twee leeg. En waarschijnlijk hadden ze erg domme roadies, want op de boxen stond met enorme letters EMPTY achterop.
Bovendien vergaten ze de twee overbodige amps aan te zetten, dus het was wel erg duidelijk dat ze over een full stack speelden.

FNaRK
9 juni 2003, 00:30
Tokyo Blade ken ik wel (Sunrise in Tokyo)
Vorig jaar op Wacken stond ook zo'n giga muur met Marshall....was erg leuk om te zien hoe 1 roadie in zijn eentje de Marshall cabs aan het stapelen was :-D

En toen de lichten aan gingen schenen ze vanaf de achterkant dwars door de cabs heen :???: HOEZO FAKE

Komende gig samen doen we het anders: we zetten alle stacks neer EN WE SLUITEN ZE OOK AAN!!!
Kijken hoelang het duurt voordat de stoppen eruit vliegen :D

Speeddemon
9 juni 2003, 00:39
"NIiiiiight of the blaaaaaaddeeeee...

run for your life!" 8-)

Andy, 'k heb Saxon voor 't eerst live gezien op Graspop '97, was gelijk verkocht! Biff rules!


oh.. en FUCK NU-METAL!
(Vraag maar aan gerrekat wat ik leuk vind...)

andy
9 juni 2003, 00:44
Tokyo Blade ken ik wel (Sunrise in Tokyo)
Vorig jaar op Wacken stond ook zo'n giga muur met Marshall....was erg leuk om te zien hoe 1 roadie in zijn eentje de Marshall cabs aan het stapelen was :-D

En toen de lichten aan gingen schenen ze vanaf de achterkant dwars door de cabs heen :???: HOEZO FAKE

Komende gig samen doen we het anders: we zetten alle stacks neer EN WE SLUITEN ZE OOK AAN!!!
Kijken hoelang het duurt voordat de stoppen eruit vliegen :D

Dan beken ik nu maar alvast dat ik in een van mijn vier cabs maar twee speakers heb zitten............. :oops: De rest is wel vol.
En Speeddemon, speelde Saxon toen veel oude nummers??? Want na de Power and the Glory ben ik zo"'n beetje afgehaakt.

Theije
9 juni 2003, 00:50
Ik ging er al niet vanuit dat die ook allemaal in gebruik waren.
Maar beetje onzin vind ik toch wel, al ziet het er idd heel indrukwekkend uit!
Een Marshall muur is uiteraard even zo imposant, alleen 20 van die traanplaten frontcovers die stralen in het podiumlicht vink toch ook wel wat hebben hoor :D

Ik zou trouwens niet graag voor die muren staan te spelen als ze wel in bedrijf waren :S

Speeddemon
9 juni 2003, 01:08
En Speeddemon, speelde Saxon toen veel oude nummers??? Want na de Power and the Glory ben ik zo"'n beetje afgehaakt.
Jazeker, ook wel nummers van Dogs of War en die plaat die daarna kwam... maar voor de rest was het net "Eagle has Landed pt. I"

"She used to be an iron horse
twenty years ago.
Used to bring the mail to me,
through the ice and snow.
I sat alone and watch her,
steamin' through the night.
Ninety tons of thunder,
lighting up the sky...." :)

Ook nog gezien op Dynamo '98. Op een gegeven moment zei Biff zoiets van "Hey band, these guys seem to like our older stuff better, I'm gonna destroy the setlist, and then we'll only play old stuff". Erg gaaf!

andy
9 juni 2003, 01:11
Nou ik wel. De luchtverplaatsing, de pijpen van je broek wapperen langs je benen. Je voelt het geluid ook. En dat alleen al bij twee full stacks. En nog een voordeel, je kunt de amps een stukje zachter zetten.
Heb je trouwens al een een leuke amp kunnen vinden Theije ???
Ik heb laatst ff over een Engl gespeeld, lekker lekker lekker, maar ik wil hem nog een keer helemaal open trekken om een goed idee te krijgen.

andy
9 juni 2003, 01:15
En Speeddemon, speelde Saxon toen veel oude nummers??? Want na de Power and the Glory ben ik zo"'n beetje afgehaakt.
Jazeker, ook wel nummers van Dogs of War en die plaat die daarna kwam... maar voor de rest was het net "Eagle has Landed pt. I"

"She used to be an iron horse
twenty years ago.
Used to bring the mail to me,
through the ice and snow.
I sat alone and watch her,
steamin' through the night.
Ninety tons of thunder,
lighting up the sky...." :)

En de Eagle has landed is een gave plaat. Dus dan was het wel ok. Ik heb laatst trouwens bij de media markt een live cd van Saxon gekocht met vooral oud werk voor zegge en schrijve 2 euro.



Ook nog gezien op Dynamo '98. Op een gegeven moment zei Biff zoiets van "Hey band, these guys seem to like our older stuff better, I'm gonna destroy the setlist, and then we'll only play old stuff". Erg gaaf!

andy
9 juni 2003, 01:20
mmmm, raar dat mijn reaktie in de quote van speeddemon staat. :???:
En die van de wapperende pijpen was een reaktie op Theije. FF voor alle duidelijkheid.

zZoRgO
9 juni 2003, 08:45
wat ik me altijd afvraag: Of het wel mogelijk is om over al die amps tegelijk te spelen?
hoe moet je die dan aansluiten op één gitaar??

Negative K3 fan
9 juni 2003, 11:04
Tokyo Blade ken ik wel (Sunrise in Tokyo)
Vorig jaar op Wacken stond ook zo'n giga muur met Marshall....was erg leuk om te zien hoe 1 roadie in zijn eentje de Marshall cabs aan het stapelen was :-D

En toen de lichten aan gingen schenen ze vanaf de achterkant dwars door de cabs heen :???: HOEZO FAKE

Komende gig samen doen we het anders: we zetten alle stacks neer EN WE SLUITEN ZE OOK AAN!!!
Kijken hoelang het duurt voordat de stoppen eruit vliegen :D

hoeveel stacks zijn dat dan?

Bates15
9 juni 2003, 11:21
wat ik me altijd afvraag: Of het wel mogelijk is om over al die amps tegelijk te spelen?
hoe moet je die dan aansluiten op één gitaar??

Doorlussen of een matrix aan leggen en splitten, lijnampje ertussen om je signaal te bewaren. Kan heel makkelijk hoor.....

Een M/B tripplerect is 150 watt, kweet niet wat ie echt verbruikt maar goed. Gemiddelde zekering is 16 amp. Een 16 amp zekering kan ongeveer 16 x 220 aan watts hebben = 3520. 3520W gedeeld door 150 W = 23.4 Tripple rectifiers gelijktijdig op een groepje..... Of het in theorie ook kan weet ik niet want opgegeven verbruik en daadwerkelijke verbruik zijn iets anders.

zZoRgO
9 juni 2003, 11:27
Doorlussen of een matrix aan leggen en splitten, lijnampje ertussen om je signaal te bewaren. Kan heel makkelijk hoor.....



Hoezo Chinees?? :???:

:-D

Nee, doorlussen, via effect loop of zo dan?

andy
9 juni 2003, 11:44
wat ik me altijd afvraag: Of het wel mogelijk is om over al die amps tegelijk te spelen?
hoe moet je die dan aansluiten op één gitaar??

Ik heb een heel simpel boxje. Een input en dan twee outputs naar de twee versterkers.

andy
9 juni 2003, 12:10
Tokyo Blade ken ik wel (Sunrise in Tokyo)
Vorig jaar op Wacken stond ook zo'n giga muur met Marshall....was erg leuk om te zien hoe 1 roadie in zijn eentje de Marshall cabs aan het stapelen was :-D

En toen de lichten aan gingen schenen ze vanaf de achterkant dwars door de cabs heen :???: HOEZO FAKE

Komende gig samen doen we het anders: we zetten alle stacks neer EN WE SLUITEN ZE OOK AAN!!!
Kijken hoelang het duurt voordat de stoppen eruit vliegen :D

hoeveel stacks zijn dat dan?

Ik speel over twee full stacks, alleen op de grotere podia trouwens, hoeveel Roadkill er heeft weet ik niet. Maar ja alles is relatief 3 van mijn 4 amps zijn momenteel naar de klote. 8)

FNaRK
9 juni 2003, 12:17
IK heb een halfstackje (4x12) en een kwartstackje (2x12) en nog 2 losse 1x12 cabs.
Andere gitarist "slechts" een halfstack

maar als we gaan stapelen moet het er toch wel impressive uitzien :lol:

Bates15
9 juni 2003, 12:28
Doorlussen of een matrix aan leggen en splitten, lijnampje ertussen om je signaal te bewaren. Kan heel makkelijk hoor.....



Hoezo Chinees?? :???:

:-D

Nee, doorlussen, via effect loop of zo dan?

Kan ook, maar daar zit geen versterker tussen. Uiteindelijk verdwijnt je signaal in het niets. En we gingen voor hele muren vol van kastjes...... en amps

Negative K3 fan
9 juni 2003, 12:33
roadkill: je kunt ook als je een groot optredeen hebt een paar stackjes erbij huren, want dat is toch echt niks. in totaal met 1,5 stack...

Theije
9 juni 2003, 12:39
Nou ik wel. De luchtverplaatsing, de pijpen van je broek wapperen langs je benen. Je voelt het geluid ook. En dat alleen al bij twee full stacks. En nog een voordeel, je kunt de amps een stukje zachter zetten.
Heb je trouwens al een een leuke amp kunnen vinden Theije ???
Ik heb laatst ff over een Engl gespeeld, lekker lekker lekker, maar ik wil hem nog een keer helemaal open trekken om een goed idee te krijgen.

Nee ik moet ze toch eerst allemaal een keer horen voor ik een oordeel kan vormen denk ik, Ik hoop binnenkort een tripje naar Musik Productiv te houden dan kan ik ze allemaal in een keer testen.

andy
9 juni 2003, 12:41
roadkill: je kunt ook als je een groot optredeen hebt een paar stackjes erbij huren, want dat is toch echt niks. in totaal met 1,5 stack...

En jij komt dan zeker helpen met het verslepen van al die apparatuur????? :razz:

Bates15
9 juni 2003, 12:42
roadkill: je kunt ook als je een groot optredeen hebt een paar stackjes erbij huren, want dat is toch echt niks. in totaal met 1,5 stack...

Ik heb gewoon een in-eartje en eventueel mijn monitortjes. Meer heb ik echt niet nodig hoor..... Al helemaal geen trommelvlies scheurende broekspijpwapperende 12x 12" stacks..... (buiten het feit dat het er mooi uit ziet)

Negative K3 fan
9 juni 2003, 12:49
roadkill: je kunt ook als je een groot optredeen hebt een paar stackjes erbij huren, want dat is toch echt niks. in totaal met 1,5 stack...

En jij komt dan zeker helpen met het verslepen van al die apparatuur????? :razz:

als roadkill me op komt halen wil ik best een beetje roadien :)

andy
9 juni 2003, 12:54
Het begint al op een echte roadcrew te lijken neg K3 fan, Sash...... Wie volgt??? :amp: :amp: :amp: :amp:

Bates15
9 juni 2003, 13:07
Hmmmmmmm, wat schuift het? Ik heb mijn prijs hoor....

andy
9 juni 2003, 13:10
Hmmmmmmm, wat schuift het? Ik heb mijn prijs hoor....

Sssssssssttttttt, maak nou geen slapende honden wakker. :-D

PeArLjAm
9 juni 2003, 14:09
Ff ontopic:

ik zat ook even te kijken en vorodat ik ze het podium op zag lopen zag ik een diezel versterker achter het podium staan.. Daar spelen ze denk ik op, de mesa's staat geen microfoon of wat voor, die staat daar alleen voor hun endorsement denk ik.

Negative K3 fan
9 juni 2003, 14:32
Hmmmmmmm, wat schuift het? Ik heb mijn prijs hoor....

voor een zak plectrums help ik wel mee, moet mario wel vervoer regelen :D roadien is leuk.

Bates15
9 juni 2003, 14:41
Tjee, ik heb nog heel wat klusjes hoor dit jaar, elke keer een zakje plectra daar betaal ik je wel mee hoor. Je zal mijn goedkoopste roadie worden hehehehe

Negative K3 fan
9 juni 2003, 14:43
jij woont in amsterdam... gaat je waarschijnlijk meer benzine kosten dan plectrtums hahahaaha.

FragDaddy
9 juni 2003, 16:59
Metallica gebruikt al jaren racks voor live opstellingen, dus die triple-recto's die op het podium stonden zijn prop's of alleen de EINDVERSTERKERS ervan worden gebruik om het geluid te versterken.. maar ik verwacht het niet.

ik heb een paar keer vooral kirk en james echt op centimeters afstand tegen die versterkermuurtjes zien staan, nou als die dingen full-blast aan staan dan doe je dat niet hoor.. zeker niet als je nog langer van je gehoor (of je tanden) wil genieten.

maar wel weer leuk om naar dat live optreden te kijken natuurlijk.

Bates15
9 juni 2003, 17:10
JayT stond zo op Music & Harmony als endorser van Hartke. Stond te jammen voor een mega stack. Alleen hen die opletten zagen de Eden pre-amp bovenop de stack die middels een xlr-tje op de FOH uit kwam. En zij die echt luisterden naar de muziek en niet alleen aan het freaken waren hoorden ook dat er geen geluid uit de stack kwam maar dat alles uit de JBL torens kwam.........

Zo wordt je genept waar je bij staat..... JayT vond het wel grappig dat hij werdbetaald door Hartke om vervolgens te doen wat ie zelf wilde.

Bluppie
9 juni 2003, 19:02
Metallica speelde over diezel en mesa boogie triaxis volgensmij, ik zag een stel van die triaxis dingen hangen en 2 diezel tops staan.

Baker
9 juni 2003, 21:08
Ik heb me ook verbaasd over de enorme rij versterkers.
Geld ook voor de gitaren trouwens, het leekwel of ze voor elk nummer een aparte gitaar hadden (bij wijze van spreken dan) :???:
Maar waar ik nog meer van stond te kijken:

WAT EEN GODSGRUWELIJK GOED OPTREDEN ZETTEN DIE KERELS DAAR NEER!!!!!!!!! WAUW! :zz:

FNaRK
9 juni 2003, 22:40
WAT EEN GODSGRUWELIJK GOED OPTREDEN ZETTEN DIE KERELS DAAR NEER!!!!!!!!! WAUW! :zz:

nou nou nou,
het was een best optreden maar ook niet meer dan dat...........

Bluppie
10 juni 2003, 11:35
nummer keuze was wel oke, het geluidje gaat ook weer oude kant op, is ook wel oke, maar die bassist liep te kutten, kirk z'n solo gingen fout, lars heeft structuur van van de nieuwe nummers nog niet helemaal door ofzo, james kwam het er het beste vanaf. Ook de podium presentatie was een beetje zout.

Ik heb gister binge and purge zitten kijken, waar zijn die tijden heen? .... :(

gerrekat
10 juni 2003, 16:13
Metallica's nieuwe album zuigt aan alle kanten, had ook niet anders verwacht!

De laatste Saxon albums waren daarentegen behoorlijk goed LOL!

FragDaddy
10 juni 2003, 19:05
WAT EEN GODSGRUWELIJK GOED OPTREDEN ZETTEN DIE KERELS DAAR NEER!!!!!!!!! WAUW! :zz:

sorry hoor, maar ik vond het nou niet echt geweldig, het geluid was niet echt fantastisch, kirk miste soms een paar noten en de zang was ook niet geweldig.

als je een goed metallica concert live wil zien moet je es naar de free record shop rennen en de 'Cunning Stunts' DVD's kopen. daarop gaan ze lekker tekeer + het klinkt goed + er zitten nog een zooi 'achter de schermen' dingen bij enzo.

Baker
10 juni 2003, 19:18
nummer keuze was wel oke, het geluidje gaat ook weer oude kant op, is ook wel oke, maar die bassist liep te kutten, kirk z'n solo gingen fout, lars heeft structuur van van de nieuwe nummers nog niet helemaal door ofzo, james kwam het er het beste vanaf. Ook de podium presentatie was een beetje zout.

Ik heb gister binge and purge zitten kijken, waar zijn die tijden heen? .... :(

Stelletje miemels. :x

"muzikanten dansen niet, ze klagen over het zaalgeluid" (de Dijk)

Het was gewoon het beste wat ik in tijden op MTV gezien heb,
man man man, en dan gaan lopen zeiken omdat kirk af en toe 1 nootje verkeerd pielt. Ja sorry hoor, daar kan ik echt niet goed tegen. Het doet me een beetje denken aan de eikels die met hun armen over elkaar bij onze eigen optredens staan te kijken naar hoe je een solo doet en dan elkaar aanstoten als je een nootje laat vallen. Flikker toch op man, maak er gewoon een leuke avond van, of ga anders weg ofzo.

Het was gewoon een vet optreden. Zag je dan goddomme niet hoe het publiek uit z'n dak ging. :razz:

FragDaddy
10 juni 2003, 20:37
Stelletje miemels. :x

"muzikanten dansen niet, ze klagen over het zaalgeluid" (de Dijk)

Het was gewoon het beste wat ik in tijden op MTV gezien heb,
man man man, en dan gaan lopen zeiken omdat kirk af en toe 1 nootje verkeerd pielt. Ja sorry hoor, daar kan ik echt niet goed tegen. Het doet me een beetje denken aan de eikels die met hun armen over elkaar bij onze eigen optredens staan te kijken naar hoe je een solo doet en dan elkaar aanstoten als je een nootje laat vallen. Flikker toch op man, maak er gewoon een leuke avond van, of ga anders weg ofzo.

Het was gewoon een vet optreden. Zag je dan goddomme niet hoe het publiek uit z'n dak ging. :razz:

rustig rustig, wat ik bedoel is dat Metallica wel betere optredens heeft gehad en dat dit imho een van de mindere was. ik zeg niet dat ze slecht zijn ofzo. dit is een van de eerste optredens van ze in TIJDEN. ze moeten er gewoon weer even inkomen.

oh. en even voor de goede orde: ook al gaat metallica daar op het podium staan en alleen maar over het publiek heen pissen, gaat het publiek al uit zijn dak (geloof me, ik heb er zelf ook tussen gestaan en het maakt geen fuck uit wat ze doen, het is allemaal gaaf en je gaat toch wel uit je dak)

P
13 juni 2003, 21:20
Binge & Purge rulez. Ben benieuwd wa ze nu neer zetten. Naja kzie zondag op FOR wel :-D

Bluppie
16 juni 2003, 13:27
Hoe vond je het gister?
ik ben zelf niet geweest, maar ik hoorde van een maat van me dat ze frantic 3x hebben in gezet voordat ie goed ging?

maarten
16 juni 2003, 13:39
metallica gisteren was vet!!! btw die gasten hebben gewoon 18 mesa's staan en ze staan allemaal aan..

idd frantic ging 2x mis, overigens was t wel grappig hoe ze er mee omgingen

Stybanez
16 juni 2003, 20:35
Ja, echte professionals :)

Arnie
17 juni 2003, 17:03
metallica gisteren was vet!!! btw die gasten hebben gewoon 18 mesa's staan en ze staan allemaal aan..

idd frantic ging 2x mis, overigens was t wel grappig hoe ze er mee omgingen

Maar zoals er al eerder in dit topic is gezegd, die Mesa's zijn allemaal show. Heel dat podium stond vol met gear en ik heb geeneen microfoon zien staan. Volgens mij zag ik ook geen kabel naar de ingang van de versterker gaan...

Eerder is al gezegd dat James op Diezel versterkers speelt, hebben die ook een website? Ik kon t in ieder geval niet vinden, zijn t goeie versterkers?

Phyrexian
17 juni 2003, 17:32
Heel dat podium stond vol met gear en ik heb geeneen microfoon zien staan.

Al ooit van DI's gehoord? :p

Anyway, kan gerust dat er achter die wall van Mesa's slechts één amp stond die de roadie makkelijk kan bedienen...

Rwin
17 juni 2003, 22:48
:-? Sjonge jonge...
DI

sommige van jullie hebben echt niet door waar je het over hebt he? :o

Een DI.. whahahahahaha

Staat gewoon achter een figuur met een versterkers en een MIC's ervoor. maar die versterkers zien we ook niet. Waarschijnlijk Fenders voor de cleane sound. (want szo'n cleane sound haal je niet met een MESA. En een Rectifier of Triaxis met Mesa cabs voor scheur.

TEVENS zien wij Kirk of James ook niet schakelen van Overdrive naar clean. Daar hebben zij mensen voor die dat doen. Kirk doet nog wel zijn WahWah maar dat is omdat dat een gevoelskwestie is en niet AAN/UIT.

Wel geinig, zie je Kirk zo rennen van links naar rechts en zijn gitaargeluid springt zo over van Scheur naar clean. :-D

Rwin

FNaRK
17 juni 2003, 23:07
Hmm, dit is de setup ten tijde van S&M, en ook de bevestiging dat men gebruik maakt van een "iso-cab"

The right rack contained the following:
Juice-Goose 8L Power Distribution Center
EMB Audio Remote Wah
Two Mesa/Boogie Strategy 400 Stereo Power Amps
A Marshall 4x12 cabinet with an Isolation Box
http://www.metallica-tabs.net/kirk-poweramp.jpg http://www.metallica-tabs.net/kirk-preamp.jpg

Negative K3 fan
17 juni 2003, 23:35
cleane geluid van metallica komt uit roland jazz chorusses. Maar dat S&M plaatje is ook niet mis :o

Speeddemon
17 juni 2003, 23:46
Heel dat podium stond vol met gear en ik heb geeneen microfoon zien staan.

Al ooit van DI's gehoord? :p

Dat verklaart die 'geweldige' sound van Metallica... ahum... :roll:

:-D :-D :wink:

Phyrexian
18 juni 2003, 09:48
People... vorige week nog naar een concertje geweest, allemaal heavy rockbands. De headliner, Hypnos 69, stonerrock in topklasse, speelde met een stel prachtige amps (Fender amp uit 1964, Orange, HIwatt)... allemaal héél vintage blijkbaar. Ze gebruikten geen mic's enkel maar DI voor de doorverbinding naar de PA... ik zeg maar dat je hiermee een monstersound kan halen. waarmee ik niet bedoel dat het daarom bij metallica zo is.
btw, i love the new album.

ssj3goku
20 juni 2003, 09:18
nummer keuze was wel oke, het geluidje gaat ook weer oude kant op, is ook wel oke, maar die bassist liep te kutten, kirk z'n solo gingen fout, lars heeft structuur van van de nieuwe nummers nog niet helemaal door ofzo, james kwam het er het beste vanaf. Ook de podium presentatie was een beetje zout.

Ik heb gister binge and purge zitten kijken, waar zijn die tijden heen? .... :(

BINGE & PURGE RULEZ 8-)

Bates15
20 juni 2003, 10:14
Mtalica en DI's ? Kan het me echt niet voorstellen. Zal het eens vragen op een andere site. Ik kan me echt niet indenken dat zo een act een paar DI's inzet. Maarja, niets verbaasd mij meer wat dat betreft.....

kokeleko
20 juni 2003, 18:50
Was het geen H&K Redbox? , lijkt wel een beetje op een DI.

Bates15
20 juni 2003, 22:44
Das ook een soort DI.

ik kan het me alleen voorstellen als het een combi is. Mic en DI, anders niet.....