PDA

View Full Version : Hoeveel zijn deze onderdelen waard?



Flitser
13 april 2012, 11:54
Ik heb wat onderdelen van een Epiphone SG G-400 te koop staan om Marktplaats, maar ik heb geen idee hoeveel het nou eigenlijk waard is. Ik dacht dat ik rond de 30 euro ervoor zou kunnen krijgen, maar alleen de tuners schijnen al minstens 20 euro waard te zijn. Zou iemand de waarde kunnen schatten van deze onderdelen?

2 humbuckers: Alnico classic en Alnico Classic plus humbuckers
Pickguards inclusief bijbehorende schroeven
Stopbar tailpiece
Locktone Tune-o-matic brug
2 tone knoppen, 2 volume knoppen
6 grover tuners, 14:1 ratio inclusief bijbehorende schroeven
Knopje voor humbucker selector
Jack input


Bij voorbaat dank :)

tommus42
13 april 2012, 13:35
Ik begrijp geloof ik niet wat je bedoelt. 20-30 euro voor die hele handel lijkt me aan de lage kant:).
Heb eventueel interesse voor de Alnico Classic

Flitser
13 april 2012, 17:13
Mijn vraag is wat de waarde van die onderdelen ongeveer is. Ik heb ondertussen de deal al bijna gesloten, voor 80 euro.

bass blom
13 april 2012, 17:15
als je dat alles zoekt heb je er een koopje aan.

Flitser
13 april 2012, 17:50
als je dat alles zoekt heb je er een koopje aan.

Is het weinig dan? En zo ja; hoeveel kon ik er voor krijgen? Ik ben al blij met wat ik ervoor gekregen heb, aangezien de gitaar nieuw 300 euro kostte en hij kapot was. Het is gewoon puur uit interesse.

bass blom
13 april 2012, 19:15
alles tegelijk verkopen levert minder op, alles los meer, vraag en aanbod, weetjetog? en haast..

tommus42
13 april 2012, 19:40
Als die humbucker goed klinkt zou ik er 25 euro voor over hebben. Wat de gek ervoor geeft, misschien als iemand er net naar op zoek is, is ie wellicht blij met de halve nieuwprijs:ok:.