PDA

View Full Version : Muzikanten omgeving roermond



sammick
12 januari 2002, 21:08
Wie in de buurt van roermond of echt is op zoek naar iemand om muziek mee te maken. Speel al 6 jaar gitaar en het gaat vrij goed. Nu moet ik alleen nog een mede gitarist vinden. Of een drummer of een bassist.

Ben benieuwd.

kimberleyh
19 januari 2002, 15:08
ja heb wel intertesse, ik speel nou 7 jaar gitaar. duss ikzelf woon in heerlen, mail me als je verder nog dingen wil weten

sammick
19 januari 2002, 18:15
`Bedankt voor de reactie kim

maar ik zoek ze eigenlijk wat meer in de buurt anders wordt het repeteren al een groot fiasco vanwege ieders reistijden.

Welke stijl speel je trouwens ?

DirtyLowdownBlues
24 juni 2002, 23:27
Ik woon in Reuver, speel al tijdje blues op harmonica.

Triple-Dan
26 juni 2002, 01:51
Ik speel ook gitaar..........

Een jaartje of 8, speel 6 en 7 snarig :wink:
Kijk maar op http://www.triple7.nl

Woon ik Venlo trouwens :wink:

sammick
3 september 2003, 20:22
Cool dat jullie gereageerd hebben.

Zou jullie allebei zo welkom heten maar helaas is hier in Roermond geen drummer te vinden en zonder drummer klinkt het ook zo cool hè !

Weten jullie geentje ?


De groeten
Erwin

sammick
3 september 2003, 20:30
ik zie nu pas dat je zelf al in een band zit.
Op die site van jullie, die downloads, klinken goed. Tis alleen niet mijn smaak eigenlijk....beetje te dark.
Maar vet gitaarspel....vooral die solo van ...outbreak

echt MEGA ghehehe

Neem aan dat dat in een studio is opgenomen.

damn dat wil ik nu ook eens eindelijk :razz:

willem1940
4 september 2003, 00:54
Ik woon in Reuver, speel al tijdje blues op harmonica.

Ik vind begeleiden van Blues met mijn gitaar fijn.

Hier tamelijk wat zuidelijker tref ik veel muzikanten in Café-chantant Classic, Cauberg 22, Valkenburg (Lb, NLD), open op vrijdag en zaterdag na 20:30 en zondags na 14:30u; gesloten op officiële feestdagen en bij carnaval.

Ik hoop je daar eens te treffen maar als dat te ver voor je is, mail me gerust plaats en tijd voor een kwartiertje of langer. Misschien heb je ook zelf een tref-kroeg?

(Ik heb ditzelfde berichtje in je privé-box gezet, was niet mijn bedoeling hier off-topic te gaan maar aangezien ik nog geen ingang heb ontdekt om in mijn eigen privé-box te komen vrees ik dat iets misschien niet doorkomt, dus nog een keer hier voor de zekerheid. E-mail lukt mij niet via de link want ik heb om technische redenen OutlookExpress weggesloopt (conflict met combinatie NortonA-virus en/of Zonalarm + Hotmail) en e-mail-adressen staan niet zichtbaar in profiels hier; ik mail nog uitsluitend via hotmail ) wevedeha@hotmail.com .[/code]

Prophecy666
22 november 2007, 11:29
Ik kan drummen en ben zelf een gitarist. Ik speel vooral metallica, Pantera en Disturbed. Ik kom zelf uit Nieuw Bergen. als je interesse hebt stuur maar een mail naar stanisonline@hotmail.com

Arts
22 november 2007, 11:36
en nu nog hopen dat ie sinds 12-01-2002 nog steeds niks gevonden heeft?