PDA

View Full Version : Fender Neckplate



SonicDeafMonkey
8 juni 2003, 20:44
Waar kan je in de buurt van amsterdam fender neck plates kopen? of waar kan je ze bestellen (ik heb geen zin om ze te laten importeren) tis zoals je wel had gedacht voor een bass (m. hoppus bas, maar ik wil een gewone J-bass neckplate)

iglo
8 juni 2003, 20:59
eeehhhh....
1) ga naar een willekeurige muziekzaak en vraag of ze'm willen bestellen
2) ga naar een gitaarbouwer en vraag ...enz enz...
3) www.fender.com en dan naar online store of zoiets....

Dogma
9 juni 2003, 00:32
Ga is bij Dijkman op de rozengracht snuffelen, die heeft wel wat liggen.
´k heb er een tijdje geleden een bruine tortoise gehaald voor m´n Jazz.

AntY
9 juni 2003, 00:44
ik wilde laatst eens naar dijkman.... alleen was ik per ongeluk de verkeerde zaak binnengelopen, namelijk gebr. muller muziek.

Wat een kut zaak! was ik een peavey amp aan t uitproberen, gingen alle cymbals, crashes en alle andere drumstel onderdelen mee resoneeren :) waar zit die dijkman eigenlijk precies, ben dr nou nog steeds niet geweest :roll:

Dogma
9 juni 2003, 01:01
Ja die Muller is ook een zaak die erg op blaasinstrumenten en drum stellen gericht is. Die zit trouwens in de Raadhuisstraat, het verlengde van de Rozengracht.

Dijkman zit dus meer het centrum uit, dus vanaf zeg maar de dam, aan het einde van de Rozengracht links.

AntY
9 juni 2003, 01:06
hoeveel verder dan muller zit die? 100m? 400? ongeveer voorbij de westerkerk?

Dogma
9 juni 2003, 12:07
Tja hoeveel meter.......uhh...... :???: zeg 10 minuten lopen vanaf muller en muller zit vrij dicht bij de westertoren. Het is dus wel een stukje voorbij de westertoren. :speed:

AllodoX
9 juni 2003, 12:31
wat de hell is een " neckplate " nou weer?

Clunk
9 juni 2003, 12:42
is toch een plaatje aan de achterkant van je gitaar, waar je neck bevestigd zit ofzo?

anders weet ik het ook niet :oops:

SonicDeafMonkey
9 juni 2003, 12:56
http://www.fender.com/new_repository/spa/images/0991447100_xl.jpg

dat is dus een neckplate

Clunk
9 juni 2003, 13:04
had ik toch nog gelijk :D :D :D

Dogma
9 juni 2003, 13:04
:oops:

Ok, ik dacht dus meteen aan een slagplaat.......

Maarre, .........zo´n mark hoppa bass, is die neckplate daarvan
ingegraveerd met mark hoppa soms? dan snap ik best wel dat je deze wilt vervangen! :-D

BB
9 juni 2003, 13:16
hoppa ???

haha ...

SonicDeafMonkey
9 juni 2003, 13:20
op mijn neck plate staat niet hoppa nee (wel hoppus) maar ik wil em inderdaad daardoor vervangen, eventueel een keer laten refinishen (volges mij ziet de mark hoppus bas er killer uit in et zwart) want hij speelt en klinkt toch goed, ik wil alleen een klein beetje van het hoppus imago afkomen (gaat niet helemaal lukken door die single split pu)

koen_V
9 juni 2003, 13:32
waarom heb je die dan in godsnaam gekocht?

bassopotmus
9 juni 2003, 13:46
Ik vind ze wel cool, jazz body met een seymour split erin, helaas indd van die hoppus link, maar dat verwijder je allemaal natuurlijk..

SonicDeafMonkey
9 juni 2003, 15:10
precies wat bassopotmus net zei...