PDA

View Full Version : London city gitaren, waar zijn ze gebleven?



deejee
10 april 2012, 18:25
Het afgelopen jaar zijn er zo'n 700 gitaren geveild van London City.
Dacht dat marktplaats wel overspoeld zou worden met deze gitaren, vind ze echter niet terug, alleen wat handelaren en een enkeling.
Dus, geef eens toe, wie zit hier, voor een heel laag prijsje op zo'n gitaartje te spelen?

rhcp_schipper
10 april 2012, 18:47
Speel wel op london city gitaren, 2 zelfs, maar helaas niet echt goedkoop aangekomen!

guitarkid
10 april 2012, 18:53
Het afgelopen jaar zijn er zo'n 700 gitaren geveild van London City.
Dacht dat marktplaats wel overspoeld zou worden met deze gitaren, vind ze echter niet terug, alleen wat handelaren en een enkeling.
Dus, geef eens toe, wie zit hier, voor een heel laag prijsje op zo'n gitaartje te spelen?

Waarschijnlijk nog voor een groot deel bij diezelfde handelaren.... ;)

nusti
10 april 2012, 19:31
Ik speel ook op een LC, de spitfire mk2. Niet heel goedkoop, maar wel een goede versie.

Dimitri92
10 april 2012, 19:41
Daanauctions, daar heeft veel van dat spul op gestaan! Van advertenties met 25 londoncity speaker kasten per aankoop tot tientallen veilingen voor strats en teles

marco v
10 april 2012, 19:46
Waren die dingen wel zo goedkoop?
Als je hem kocht moest je toch ook nog oa veilingkosten betalen?

lander333
10 april 2012, 20:13
Je kan ze ze nog vinden bij sjonniegitaren.

Dimitri92
10 april 2012, 21:35
Waren die dingen wel zo goedkoop?
Als je hem kocht moest je toch ook nog oa veilingkosten betalen?

Veilingkosten komen er zeker nog bij ja... moet eerlijk bekennen dat ik geen prijzen onthouden heb... Qua veilingkosten of product.. Heb eens een tele mk1 vast gehad geloof ik. Zekers goede gitaar voor het geld maar niet echt interessant naar mijn mening vandaar.

Swaag
10 april 2012, 21:49
Ik heb zo'n LC Strat kloon gekocht op een veiling, incl verzending, belasting en kosten was ik iets van 160,- kwijt.
Verzenden was erg duur maar in Apeldoorn afhalen was voor mij niet mogelijk.
Ik ben erg tevreden over dat ding, ik ben niet zo'n stratman, maar ik vond wel dat ik een stratachtig iets in de collectie moest hebben.

marter544
11 april 2012, 01:00
Ik heb er één, weinig origineels meer aan ondertussen.. Moet wel zeggen, ik heb er een stuk of 15-20 getest toen, en de meeste waren echt niet bijzonder, die ik heb gekocht sprong wel een stuk boven de rest uit kwa klank (en een flame maple hals!). Helaas is het fretwerk bij aanschaf dan nog steeds niet perfect maar ach, je kan niet alles hebben...

daghengst
11 april 2012, 09:13
... wie zit hier, voor een heel laag prijsje op zo'n gitaartje te spelen?

Ik moet zeggen, ik heb 3 LC's. Heb echter geen enkele op de veiling gekocht...
Ben er wel heel tevreden mee...

Gr Hans

HerrPiet
11 april 2012, 09:33
Normaal lees ik voornamelijk mee maar ik heb ook een LC via daanactions.nl Comet Thinline (wit) inclusief veilingkosten was ik volgens mij rond de €150,- kwijt. Naar Apeldoorn gereden en hij zat nog helemaal in de fabrieksverpakking.

Moest nog wel heel wat aan gebeuren maar uiteindelijk een zeer nette gitaar voor een leuke prijs :)

fastfolkert
11 april 2012, 09:52
Dus, geef eens toe, wie zit hier, voor een heel laag prijsje op zo'n gitaartje te spelen?

Ik....op een Spitfire MKII in Cherry Red (die donkerrode), maple toets.
Vorig jaar gekocht van een kennis die een week of wat daarvoor een stuk of 5 in Apeldoorn had gehaald.
Met folie er nog op en in nieuwstaat, met gebruikte Fender hardcase, heb er iets van EUR 100,- voor betaald ;)

Ben zelf meer een LP/humbucker-man maar een strat-kloon hoort er wel bij natuurlijk.
Klein nadeel was dat in die droge winter de frets voelbaar begonnen uit te steken. Nu voelt de boel weer glad aan, btw.

Napoje
11 april 2012, 16:43
LC Comet thinline op MP gekocht voor € 200,- Fijn ding hoor. Afstelling was natuurlijk but, maar dat was makkelijk te verhelpen. Stemmechanieken zijn ook niet echt geweldig maar ontstemmen doet ie niet. Misschien nog een keer GFS elementjes erin, alhoewel de standaard pups zeker niet slecht zijn.

BamBuFan1
11 april 2012, 17:34
Ook een Comet Thinline van de veiling hiero. €155 en op laten halen door schoonpapa... Is mijn Comet nummer 3 (andere twee zijn voor een prikkie op mp gevonden).

The Running Man
11 april 2012, 21:51
Heb twee Comets en een Osprey gekocht voor respectievelijk dochter, vrouw en mijzelf
Bij zaak in Apeldoorn voor ik geloof 139 Euro per stuk
Spelen veel op de Comets. Die spelen en klinken best lekker
Osprey heb ik meteen betere brugzadels op gezet
Elementen vd Osprey klinken erg goedkoop
Wel een kek gitaartje verder

Corethron
25 april 2012, 21:22
Goed...je leest al jaren mee, registreert je es...en eindelijk roep je es wat in een topic...wordt je opmerking lomp zonder een prive berichtje verwijderd ofzo...

Komtie nog een keer...ik heb in Apeldoorn ook wat van die dingen gehaald...en op een paar speel ik nu ook daadwerkelijk...het vetste is wel de constellation, wat een beest van een gitaar is dat...als tie in je woonkamer staat :D...verder wat van the usual...hele lekkere gitaartjes :)

Mitch
25 april 2012, 21:37
Je post werd gerapporteerd, maar ik heb ook geen idee waarom. Mods zijn ook maar mensen en maken ook wel eens fouten, bijvoorbeeld door iets te verwijderen wat niet verwijderd hoeft te worden. Mocht er een volgende keer iets zijn: stuur dan even een PB naar één van de mods; discussie over of commentaar op moderatie, ongeacht het onderwerp, gaat per definitie niet via een topic.

Verder van harte gefeliciteerd met je aanwinsten op het gebied van gitaren en exen. :D

Hans001
26 april 2012, 08:25
Heb een spitfire MK1. Online gekocht via een Nederlandse muziekwinkel voor €190 ofzo dacht 'k. Eerste gitaar kwam toe met een gebroken neck. Vanuit de toetst los over de nut naar het gat van het 3de stemmechaniekje. Nut was toen overigens nog heel.

Heb toen een andere opgestuurd gekregen. Dat is nog steeds mijn meest gebruikte gitaar (eerder uit gemakzucht). Vind hem iets te weinig karakter hebben. Maar over het algemeen best tevreden van. Zou hem opnieuw kopen.