PDA

View Full Version : Guitar World



andyv
10 april 2012, 15:32
Hoi,

Ik denk eraan om een abonnement te nemen op het Amerikaanse magazine Guitar World.

Het blijft natuurlijk een Amerikaans bedrijf, dus twijfel ik of de maandelijkse verzending en zo wel vlotjes zal verlopen. Want begin maar eens discussiėren met een Amerikaan als er iets misloopt :)

Heeft iemand van jullie toevallig zo'n abonnement? Goede of slechte ervaringen?

Thanks

Andy

marco v
10 april 2012, 19:48
Waarom, als je al twijfels hebt over de tijdige verzending, koop je ze niet gewoon los in de winkel?
Zelf nergens op geabonneerd, ik koop af en toe losse edities, maar dan met name gitarre&bass.

hs0504
10 april 2012, 20:16
Ik heb al jaren Guitar Player. Nog geen exemplaar gemist en hij arriveert bij mij thuis ongeveer op dezelfde tijd als dat de winkels 'm hebben. Bevalt prima, veel goedkoper ook als losse exemplaren.

andyv
11 april 2012, 09:31
Marco, ik woon nogal regionaal (zuiden van West-Vlannderen, op de Franse grens) en hier ligt hij sinds enkele jaren niet meer in de winkels...

Aan de Franse kant vind ik enkel de Franse magazines (Guitar &Bass, Guitarist, Guitar Part).

Goeiemorgen
12 april 2012, 16:01
Er zijn ook nederlandse uitgevers van buitenlandse tijdschriften hier in nederland. je zou naar hun moeten kijken en via hun een abonnement moeten afsluiten. verzending gaat vrijwel perfect.

andyv
13 april 2012, 09:46
Dat lijkt me geen slecht idee. Heb je toevallig een website of naam van een dergelijke uitgever? Thanks.