PDA

View Full Version : Gitaarleraar gezocht in de buurt van Doetinchem/'s Heerenberg, Didam/Zevenaar



Deoodi
9 april 2012, 20:09
Mijn zoontje is nog piepklein (binnenkort wordt hij 7) maar al wel dol op muziek. Hij wil graag gitaar leren spelen. Nou weet ik dat dat vaak begint met AMV en blokfluitles maar daar vind ik hem het type niet voor. Ik hoop dat ik ergens de mogelijkheid vindt om hem gitaarles te geven. Is er iemand die gitaarles geeft, ook aan zulke kleine kinderen, in de buurt van Doetinchem/'s Heerenberg/Didam/Zevenaar (Arnhem is net te ver weg)?

Groet,

Bea

arcane
9 april 2012, 20:30
Misschien handig om even bij Vriese te kijken. Veel mensen laten daar hun visitekaartje achter, ook gitaardocenten.
Wil je zoontje akoestisch of elektrisch gaan spelen?

Deoodi
9 april 2012, 22:04
Uiteindelijk elektrisch denk ik, maar starten met akoestisch lijkt me een goed plan.

Guitar Restraint
16 oktober 2012, 11:11
Beste Bea,

Ik weet niet of je inmiddels al een geschikte gitaar leraar voor je zoontje hebt gevonden.
Mocht dit niet het geval zijn kijk eens op www.guitarrestraint.nl.
Ik heb nog enkele lesplekken vrij.

Met vriendelijke groet,

Wouter


Mijn zoontje is nog piepklein (binnenkort wordt hij 7) maar al wel dol op muziek. Hij wil graag gitaar leren spelen. Nou weet ik dat dat vaak begint met AMV en blokfluitles maar daar vind ik hem het type niet voor. Ik hoop dat ik ergens de mogelijkheid vindt om hem gitaarles te geven. Is er iemand die gitaarles geeft, ook aan zulke kleine kinderen, in de buurt van Doetinchem/'s Heerenberg/Didam/Zevenaar (Arnhem is net te ver weg)?

Groet,

Bea