PDA

View Full Version : Hear You Me Cover



TheLargerSound
9 april 2012, 18:38
Dag allemaal.

Ik heb geen idee of ik hier eigenlijk covers mag plaatsen.
Als dit niet mag, laat het me dan aub weten.

Dit is dus mijn nieuwste cover.
Het is een liedje van Jimmy Eat World. Een rock groep uit Amerika.

Laat me maar weten wat jullie er van vinden ;)

Grtz
Jo

http://www.youtube.com/watch?v=Z1CYwpJZqo0

EBOUE
10 april 2012, 08:53
Hey Jo, een goed begin! De zang is in het algemeen wel zuiver te noemen (hier en daar een klein missertje, maar so what). Je ziet de concentratie op je gezicht. Ik denk dat je nu overtuiging moet vinden in je stem, want hij is goed genoeg. Wat meer power, wat meer articuleren en je kan zeker de bühne op hoor! Gitaarspel is niet heel spannend, kan je nog wat spelen met dynamiek

Ik heb er überhaupt al bewondering voor, want hoe zeer ik het probeer, mijn stem (die al niet veel voorstelt zangtechnisch) krijg ik maar niet gelijk lopend met m'n gitaar... (een van de twee stopt ermee).

TheLargerSound
10 april 2012, 11:56
Hey Jo, een goed begin! De zang is in het algemeen wel zuiver te noemen (hier en daar een klein missertje, maar so what). Je ziet de concentratie op je gezicht. Ik denk dat je nu overtuiging moet vinden in je stem, want hij is goed genoeg. Wat meer power, wat meer articuleren en je kan zeker de bühne op hoor! Gitaarspel is niet heel spannend, kan je nog wat spelen met dynamiek

Ik heb er überhaupt al bewondering voor, want hoe zeer ik het probeer, mijn stem (die al niet veel voorstelt zangtechnisch) krijg ik maar niet gelijk lopend met m'n gitaar... (een van de twee stopt ermee).

Bedankt voor de tips ;)
Wat ik jou kan meegeven is:
- Probeer eens te spelen met een metronoom.
- Speel dan gewoon elk akkoord 1 keer op het juiste moment terwijl je zingt
- Bouw van daar uit verderop.

Of probeer gewoon lang genoeg te oefenen op je ritme zodat je het kan spelen terwijl je babbelt met iemand

Zo zal je het na een tijdje wel ver genoeg krijgen ;)

Grtz
Jo

EBOUE
10 april 2012, 13:22
Zelfs als dat gaat... (Message in a Bottle lukt me wel met de goede riff)... dan nog is mijn stem niet in tune. Geloof me, ik heb het geprobeerd.. meermaals. Toch bedankt!