PDA

View Full Version : Flightcase onstabiel



Diederik de Jong
9 april 2012, 12:09
Ik heb even een vraagje.

Iemand heeft mij gevraagd of ik een flightcase voor zijn Marshall blues breaker wil maken. Natuurlijk wil ik dat doen, maar ik zit met een probleempje. Die blues breaker is heel smal en vrij hoog. nu ben ik bang dat het erg onstabiel word als ik hier een flightcase voor maak en ook nog wielen eronder zet. Heeft er iemand toevallig ervaring met zoiets dergelijks of weet iemand hier een oplossing voor?

muziekschuur
9 april 2012, 12:52
?????????????????????

-Martijn-
9 april 2012, 13:00
weet iemand hier een oplossing voor?

Marshall 1962 Bluesbreaker Combo Amp Flight Case (http://www.guitarflightcases.co.uk/index.php?page=shop.product_details&category_id=7&flypage=flypage_new.tpl&product_id=83&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=2)

Diederik de Jong
9 april 2012, 20:53
Ik snap hoe hij er uit gaat zien. Maar gaat deze niet heel erg staan wiebelen? Dat is een beetje mijn punt. Het zou niet heel best zijn als tijdens een optreden doe versterker om valt.

Swaag
9 april 2012, 21:29
Die case gaat alleen maar staan wiebelen als jij er een kut case van maakt.
Je maakt die case toch enigszins waterpas?

Mr.Fingers
9 april 2012, 21:33
Inderdaad, gaat best hoor.

Johannes
10 april 2012, 00:25
Ik denk dat het wel meevalt met de instabiliteit, zeker als je de wielen naar "buiten" draait als ie op zn plek staat. Rem erop en dan staat ie gewoon. Of heb je misschien een zeer uitbundige (pete townshend achtige) podium presentatie?

Fenderfan
10 april 2012, 11:23
maak hem een beetje conisch naar beneden toe. Zeg 3-5 graden. Lost het probleem op, en er kunnen nog kabels en footswitch bij.

Diederik de Jong
10 april 2012, 17:21
Hmm okee, dan zijn al mijn zorgen voor niets geweest. Just do it :)

Harry
11 april 2012, 10:45
?????????????????????

wat bedoel je hier eigenlijk mee?