PDA

View Full Version : Lang geleden.. nu weer terug. :)



EBOUE
8 april 2012, 09:40
Hey allemaal,

lang geleden, toen internet niet gratis was, via een modemverbinding werkte en je al blij was dat je een site in kon lezen, was ik hier lid. Dat is eind jaren negentig geweest. Even daarna 'voelde' ik het niet meer met de gitaar, ik was de weg kwijt. Ik liep tegen een plafond. Daarna heb ik jaren bas gespeeld, zonder de gitaar ooit verlaten te hebben, maar ook geen serieus werk van gemaakt had.
Tot een jaar of vier geleden! Ik bruiste weer van de energie om die plank te rocken en heb in een funk/rock/soul band gespeeld. Daarna ben ik een dik half jaar naar de VS gegaan en nu ben ik weer terug. In de VS vond ik mijn soulmate die drumde, maar fuck... we moesten weer terug (heimwee, weinig werk, je raadt het al).

Ik ben nu 31, Rockville USA heb ik wel wat leuke opnames gemaakt. Zou tof zijn als jullie een kijkje zouden willen nemen, ik ben er best trots op! Behalve de eerste tunes is alles zelf geschreven en gecomponeerd.

www.bandmix.com/bouwe

Mijn invloeden lopen van blues (clapton/beck) tot police (summers/synth invulling) maar ook funk en rock met wat creatieve soundjes hier en daar.

Ik heb daar alles opgenomen met een strat of een G&L Asat die ik nu nog heb op een Mesa Studio 22+ amp. Wat een lekker geluidje komt daaruit. Daarnaast heb ik nog een zootje pedalen. Ik wil daar binnenkort meer mee doen qua bediening: misschien een GSC-3 van G-Lab erbij (maar ja.. 400 euro.. kan je ook een EHX Hog voor kopen of voor iets meer een tweedehands Roland GR-55.. twijfels.. iemand????)

Groet! Bouwe

Harry
12 april 2012, 11:59
zo, wat een warm welkom weer.... het zal aan je gebrek aan tieten liggen vrees ik. Alsnog van harte welkom op dit (normaliter) fijne forum. Heb even geen tijd om je muziek te beluisteren, maar het klinkt alvast als een fijn avontuur.

EBOUE
12 april 2012, 19:28
Dankje Harry, misschien moet ik een andere profielfoto plaatsen? Je bent altijd welkom om alsnog een keer de 'play' button op de site aan te klikken!

lindstrom
15 april 2012, 13:46
Welkom alhier :ok:

EBOUE
21 april 2012, 12:54
't Is een levendige boel al :)