PDA

View Full Version : versterker geluid valt weg



thekid
7 april 2012, 17:21
Hey,

Ik heb mijn nieuwe vox ac15 twin vandaag 3 dagen en nu ook eindelijk de tijd gevonden om hem eens helemaal te testen. maar na een uurtje spelen begon het geluid weg te vallen, net of ie op half vermogen ofzo begon te spelen. stiller en niet meer oversturen. als ik dan de standby even afzet en terug op dan gaat het soms weer even maar het duurt nooit langer dan enkele seconden spelen. Het ligt wel aan de versterker want ik heb verschilledende kabels, gitaren getest.

Het geluid valt als volgende te omschrijven: hij gaat stiller klinken en de natuurlijke crunch is er af hij gaat ook heel dun klinken ook komen er van die lowfi kraak geluiden uit.

snessiram
7 april 2012, 22:22
Feit dat hij na een uurtje pas vreemd begon te doen betekent dat het pas gebeurde als hij 'opgewarmd' was. Hem op standby zetten zorgt waarschijnlijk dat hij heel even terug afkoelt zodat je weer heel even 'normaal' kan spelen. Waar het aan ligt... geen idee. Het eerste dat ik zou zeggen is buizen, maar ik heb een soortgelijk probleem gehad met een solidstate amp (die ik uiteindelijk teruggestuurd heb).

cluseau
9 april 2012, 22:34
Hey,

Ik heb mijn nieuwe vox ac15 twin vandaag 3 dagen

Ik neem aan dat je nog garantie hebt?

thekid
10 april 2012, 00:22
jep nog garantie dat wel, maar ik heb hem aan huis laten leveren dus
hoop ik dat ze hem ook komen ophalen.

bass blom
10 april 2012, 08:15
:dontgeti: en zo niet dan maar een nieuwe kopen?

thekid
10 april 2012, 11:20
nene, hij moet zowieso gemaakt worden, en heb net gebeld en ze komen hem ophalen om te repareren.