PDA

View Full Version : Hallo



Glowskull
7 april 2012, 14:47
Hoi,

Ik ben Skull ben 22 jaar oud.
Speel al een tijdje op en af gitaar en heb ook nog op les gezeten en toen weer een tijdje niet.
De laatste paar weken heb ik het gitaarspelen weer ontdekt en ook hoe leuk het weer is. :)
Mijn interesses in muziek stylen zijn blues, folk, punk en metal.

Ik heb nu alleen nog een spaanse akoestische gitaar, maar wil over een paar maanden een elektrische gitaar,
Hoop dat ik op dit forum een paar tips en info kan krijgen over aanschaf, les, enz.


Groet :cooler:

Guitar GoD
8 april 2012, 20:58
welkom skull, tips en info is genoeg te vinden hier hoor, veel plezier :)

VLP
9 april 2012, 17:30
Zoek terug les is de grootste tip die ik je kan geven.

Succes verder

Ace 1.15.19
10 april 2012, 01:29
Absoluut mee eens. Er zijn genoeg mensen die het proberen met wat lesjes via YouTube of wat dan ook, maar dat is altijd met een omweg. Ik zeg niet dat het niet kan, maar een goede leraar is gewoon goud waard.

Doet me denken aan iemand die ik ken toen die pas begon met gitaarspelen. Hij wilde de intro van Kryptonite spelen en pakte alle noten los van elkaar, want hij had de tabs op internet opgezocht en zo stond het daar. Iemand met wat meer kennis (en dat hoeft totaal niet veel te zijn) ziet meteen dat dat een Bm akkoord is en het enigste wat je dan hoeft te doen is de snaren één voor één aan te slaan.

En ze zeggen niet voor niets: het is makkelijker om dingen aan te leren dan ze af te leren.

Jordy920
10 april 2012, 10:07
Van harte welkom!!
Groet,
Jordy

Glowskull
10 april 2012, 16:36
Ja ik wil ook weer graag op les,
Zit te wachten tot Mei dan ga ik een nieuwe gitaar kopen. :cheerup:
Wordt waarschijnlijk een Fender Telecaster Standard uit Mexico.