PDA

View Full Version : is dit een goede rack ?



doncker
8 juni 2003, 19:03
ik heb een aanbieding voor een gp100 met fc200 footcontroller , een ada mp1 pre-amp en een marshall 9100 poweramp . Is dit een goede combinatie ? waarom (niet ) en wat zou er dan nog moeten bijkomen . Buiten een krog racktuner ?

greets doncker

Bates15
8 juni 2003, 19:40
En wat voor een muziek maakt U? Hoe vaak? Geen idee of het goed is voor jouw.

doncker
8 juni 2003, 20:04
ik speel voornamelijk punk mar ik wil veel geluiden eruitkrijgen (mooie clean, overdive serieuzze distortion , whawha delay enz.
Ik betaal voor de set 1000 euro is dit veel of niet ? Erzijn nog wel een case van 6 en een case van 2 bij .

greets doncker

Bates15
8 juni 2003, 20:55
Zoek even over de MP-1 hier op de site. Er zijn best wel veel posts over. De GP100 is best oke. Wat oud maar best oke. Ik heb m een paar keer mogen horen en gebruiken. De Marshal is een eindtrap. Geen ervaring mee. Zal wel hard gaan :)

srv-man
8 juni 2003, 21:24
Het is geen verkeerde set om mee te starten, in ieder geval compleet en je hebt een uitgebreid arsenaal aan sounds tot je beschikking. Persoonlijk zou ik liever een andere eindtrap hebben, maar dat is meer een kwestie van smaak. De prijs is ook wel ok, tel de 2ehands prijzen van de losse componenten maar eens op (ervan uitgaande dat alles in goede staat is):
GP100 - 200 euro
FC200 - 175 euro
MP1 - 250 euro
9100 - 450 euro
En dan de case nog, bovendien moet je dan best even speuren en ben je nu in 1 keer klaar. Het is ook allemaal best courant spul (de MP1 wordt vast een klassieker of is dat eigenlijk al een beetje), dus als iets je niet bevalt raak je het voor deze prijzen vast wel kwijt.

Die racktuner is nou niet direct nodig, ik zou dan liever wat meer geld aan een paar goede cabs spenderen.

U96
9 juni 2003, 01:17
Uhm,

Ditte misschien iets:


http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=muziek&u=gitaarbasversterkers&ID=10026

Jur

telecastermaster
17 juni 2003, 20:34
ik speel voornamelijk punk


WHAHAHAHA Punk met een rack

:-D :-D :-D

(sorry, maar ik kon mijn lachen even niet inhouden)

no offence hoor!

Marshallover
19 juni 2003, 07:39
ik speel voornamelijk punk


WHAHAHAHA Punk met een rack

:-D :-D :-D

(sorry, maar ik kon mijn lachen even niet inhouden)

no offence hoor!

Zo dacht ik er eerlijk gezegd ook ff over; Punk is meestal:


Gitaartje--------Distortionpedaal---------Klein rukversterkertje die onweis hard kan !!!!

maar op deze manier wordt het eens wat anders...


Groeten,