PDA

View Full Version : Behind the Music:Megadeth



helleke
8 juni 2003, 18:56
Heb er nog geen topic over gelezen en tis kort dag,maar vanavond op Veronica(bestaat dat nog??) om 22:30 uur dus Megadeth.Ff kieke!! :-D

Anders Destium
8 juni 2003, 23:10
Ik heb 2 maanden geleden al deze zelfde reportage gezien (ook op Veronica :) ). Toen ik fan werd van Megadeth (nadat Countdown to Extinction uitkwam) had ik geen enkel besef van het drugsmisbruik van deze knakkers. Het blijft een van mijn favoriete bands, ondanks alles :)

Rust in Peace is en blijft het beste album, er bestaat eigenlijk geen niet-solo album met ZOVEEL SOLO'S :wink:

SiNiSTRaL
9 juni 2003, 10:22
je wist nix van het drugsgebruik?
mustaine is een keer doodgegaan onderweg naar het ziekenhuis met de spuiten nog in zijn arm zo'n beetje....en dat noemt zich een fan :P

schaap
10 juni 2003, 10:48
je wist nix van het drugsgebruik?
mustaine is een keer doodgegaan onderweg naar het ziekenhuis met de spuiten nog in zijn arm zo'n beetje....en dat noemt zich een fan :P
Cool mustaine is een zombie :P ! Dat verklaart zn vreemde gezichtstrekkingen :lol:

fuck nu-metal
16 juni 2003, 11:56
Dit soort docu's waren nog wel cool aan veroncia. Muziekzenders als MTV en TMF besteden geen aandacht aan muziek voor boven de twaalf.
Ennieway goede documentaire, ik wist nog niet zoveel van de band af en dit was daarom welkom.