PDA

View Full Version : Nieuwe versterker gekocht:D



stefanpakkert
1 april 2012, 20:38
Hallo,

Ik heb pas een VOX AD100VT-XL gekocht. zelf ben ik er erg blij mee. Ik zou graag een paar reacties van u over deze versterker willen horen.

Groet

bass blom
1 april 2012, 20:48
was wellicht beter geweest om die reaxies te vragen voordat je hem kocht? :D

stefanpakkert
1 april 2012, 21:56
Ja klopt, maar had een vraag of er misschien na de tijd nog wat met de versterker kan gebeuren

Nazlive
1 april 2012, 22:04
Ja in een niet steriele omgeving mag je bactieren en stof verwachten. Mocht u roken, dan kan u ook enig teer en nicotine in der loop der jaren kunnen ontdekken aan uw materieel.

Nee er zal niet veel opvallends gebeuren. Misschien ben je hem over een paar jaar zat.

crapton
2 april 2012, 07:25
Ik heb de VT100 een keer getest (ik denk dezelfde?) en die vond ik niet verkeerd klinken. Ofwel best goed zeker voor het geld.

Bediening is ff wennen. Ik denk dat er prima mee te werken is, hangt uiteraard wel af van soort muziek dat je wil spelen.

Jasper.
2 april 2012, 09:29
FOTOOOOSSS!!!!

Verder gefeliciteerd. Heb zelf de AD30VT-XL gehad. Leuke amp om mee te beginnen. En ook voor de gevorderde om mee te oefenen, repeteren etc.

Arno048
2 april 2012, 09:32
Kheb er zelf ook een paar jaar op gespeeld,, leuk geluid en leuke effectjes. Moet het in principe heel wat jaartjes vol kunnen houden :)

guitarkid
2 april 2012, 17:08
FOTOOOOSSS!!!!



Google, ze zijn allemaal hetzelfde! ;)

stefanpakkert
2 april 2012, 18:01
zal binnenkort wel even fotos erop zetten