PDA

View Full Version : Kneitergoeie leadgitarist gezocht omgeving Den Bosch



rutger1973
28 maart 2012, 20:08
Allen

Ik speel al heel wat jaartjes basgitaar en mijn kameraad heeft een dijk van een rockstem die ook een aardige slagpartij neerzet, en we hebben in het verleden regelmatig in bandjes gezeten. Op de een of andere manier is dat de laatste tijd wat aan het verwateren en zijn we alleen nog maar met akoestische muziek bezig. We zouden het toch wel weer tof vinden om een strakke band te vormen. We zijn daarom op zoek naar kneitergoeie leadgitarist (met evt. een leuke 2e stem) die zich in de buurt van Den Bosch (25-40 jaar)

We denken aan een stijl "crowded house meets Foo Fighters". Niet direct de bedoeling om het land te veroveren maar eis is wel dat het goed moet zijn. Het beginnersniveau hebben we jaren geleden al ver achter ons gelaten.

Iemand?

Grtz
Rogier

ilm_regr
19 april 2012, 07:34
Heey man, Ik heb wel interesse om eens iets te gaan proberen.
Ik heb zn 10 jaar aan podium ervaring en heb voornamelijk eigen nummers geschreven...toen der tijd in de HC-Punk-Rock stijl.
Verder speel ik ook in de stijlen van rock n roll, blues, en singer song writer
In tussen ben ik er nu net 2 jaar uit, en het begint nu toch wel weer te kriebelen :)
Het was altijd mn drijfveer om het zo strak mogelijk te laten klinken.
Lijkt me heel gaaf weer eens wat op te gaan zetten, dus ik denk dat we maar eens moesten gaan praten over wat de mogelijkheden zijn en hoe die te realiseren ipv Repetitie plek, afstanden, apparatuur, stijl.

Ik ben net 30 en woon in Mill, De afstand omgeving den Bosch is voor mij geen probleem.
Ik heb een Marshall jcm900 met 2x 4x12 inch buikkasten....en die klinkt behoorlijk goed vind ik :)
Mochten jullie hier iets in zien, dan stuur me even een berichtje.
Ik kan ook wat mp3's sturen van mn laatste studio opnames met mn toenmalige band

Grzz Remco
ilm_regr@hotmail.com