PDA

View Full Version : Reparatieadresje?



Marcus667
8 juni 2003, 14:40
Ik heb een Fender Vibrosonic Reverb uit eind jaren '70 (dat is een Twin maar dan met 1 x 15" i.p.v. 2 x 12").

Klinkt geweldig, maar er zit een storende brom in. Die brom is er altijd, of er nou wel of geen instrument is ingeplugd. Ook de volumeknop heeft geen invloed op het volume van de brom (de brom is altijd even hard).

Heeft iemand een tip, of beter nog, een betrouwbaar reparatie-adres?

iam
8 juni 2003, 15:19
ik heb onlangs nog een vibrosonic verkocht...
mss is het de mijne wel aangezien ik hem aan een amp service verkocht heb... ;)

nuja, voor belgisch ampdr. : music center tielt en www.sonicart.be (is in lommel nog dicht bij nederland)

andy
8 juni 2003, 15:36
de reperateur van Rikkers gitaarbouw in Groningen heeft bij mij een keer een dergelijk probleem verholpen.

Mr.Jay
8 juni 2003, 17:11
Heeft iemand een tip, of beter nog, een betrouwbaar reparatie-adres?[/quote]

In de buurt van waar ergens ?

Jay

Marcus667
8 juni 2003, 18:41
Ik woon in Maastricht, maar als het de moeite waard is wil ik best een eindje rijden.

Marcus

Mr.Jay
8 juni 2003, 18:52
[quote="Marcus667"]Ik woon in Maastricht, maar als het de moeite waard is wil ik best een eindje rijden.

In Urmond zit een Henk Bergrath, doet buizenreparaties.
> hbamp@wish.nl

Anders kun je eventueel ook bij mij terecht, is echter stuk verder.

Jay

PeeVee
10 juni 2003, 16:35
Tube Amp Service in Tongeren? Yves Plexter? Wellicht verstandig om eerst even prijsopgaafje te vragen.

Mr.Jay
10 juni 2003, 18:56
Tube Amp Service in Tongeren? Yves Plexter? Wellicht verstandig om eerst even prijsopgaafje te vragen.

ken wat mensen die er minder over te spreken waren. Maar goed, zullen er altijd wel zijn.
Ook Stratmarket liet daar zijn amps in orde maken dacht ik, zou je Phil kunnen vragen,maar dat was natuurlijk meestal voor verkoop klaarmaken, kan ander verhaal zijn.

Jay